واسه شب یلدا چی درست کنیم ؟ انواع دسر و کیک مخصوص شب یلدا

انواع دسر و کیک مخصوص شب یلدا

انواع دسر و کیک مخصو شب یلدا

 

انواع دسر و کیک مخصوص شب یلدا؛ در این پست می توانید بهترین رسپی ها انواع دسر و کیک های مخصوص شب یلدا را مشاهده و انتخاب کنید و آن را برای شب یلدا تهیه کنید. هر چقدر که به پایین آذر ماه که بروید به شب یلدا نزدیک می شوید. شب یلدا یا شب چله یکی از کهن ترین جشن های ایرانی های می باشد که از شامگاه ۳۰ آذر ماه تا بامداد روز اول دی می باشد. تاریخ میلادی شب یلدا بین تاریخ ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ دسامبر تغییر می کند. تاریخ و مرز بود ایران زمین آداب و رسوم مختلفی دارد و در آن مناسبت های وجود دارد که قدمت چندین هزار ساله دارد مانند نوروز و جشن های باستانی مثل شب یلدا و چهارشنبه سوری که از گذشته تا به امروز جشن گرفته می شده و در این روز ها انواع خوراکی ها مختلف سرو می شود. در سفره های شب یلدا خانم های با سلیقه ایرانی دسر و کیک و میوه را تهیه و تزیین می کنند و اگر شما نمی دانید برای این شب چی درست کنید حتما این پست را دنبال کنید تا بهترین خوراکی ها و دسر ها را به شما یاد دهیم تا بتوانید یک میز یلدایی فوق العاده تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه انواع دسر و کیک مخصو شب یلدا را می توانید مشاهده کنید.

انواع دسر شب یلدا

دسر ها یکی از اجزای اصلی میز های یلدایی می باشند که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. این دسر ها می توانند شامل انواع ژله و تنقلات باشند که طرز تهیه بسیار آسانی دارد و شما می توانید بنا به سلیقه خود هر کدام را انتخاب و در خانه به راحتی تهیه کنید.

انواع کیک و چیز کیک و کاپ کیک شب یلدا

در ادامه مطلب های زیر می توانید بهترین و مناسب ترین کیک ها و چیز کیک ها و کاپ کیک ها را مشاهده کنید و آن ها را در انواع قالب و با طعم های مختلف تهیه کنید و در این شب یه یاد ماندنی تهیه و سرو کنید.

انواع سالاد و غذا مناسب شب یلدا

از
2
دیدگاه