طرز تهیه دنت بیسکویتی خانگی شیک و جذاب برای مهمانی با توت فرنگی

دستور تهیه دنت بیسکویتی

طرز تهیه دنت بیسکویتی

 

دنت بیسکویتی یکی از دسر های فوق العاده خوشمزه و راحت و لایه ی می باشد که با مواد در دسترسی تهیه می شود و شما می توانید با چند قلم مواد به راحتی یک دسر تهیه کنید. دنت بیسکویتی را بهتر است در لیوان یا کاسه های شفاف تهیه کنید و برای مهمانی ها آماده کنید. استفاده از توت فرنگی این دسر را بسیار جذاب و خوشرنگ می کند. برای تهیه دنت بیسکویتی نیازمند یک بسته بیسکویت هستید که می توانید از بیسکویت پتی بور یا ساقه طلایی یا هر نوع بیسکویتی که در  دسترس دارید استفاده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه دنت بیسکویتی خانگی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه دنت بیسکویتی

  • نشاسته ذرت ۴ ق غذا خوری
  • شکر ۴ ق غذا خوری
  • شیر ۲ پیمانه
  • خامه صبحانه ۴ ق غذا خوری
  • وانیل نوک ق چای خوری
  • پودر کاکائو ۱ ق چای خوری
  • پوره توت فرنگی به مقدار لازم
  • بیسکویت پتی بور ۲ بسته

طرز تهیه دنت بیسکویتی خانگی و شیک برای پذیرایی

مرحله اول: آماده سازی

بیسکویت پتی بور را داخل غذاساز بریزید و پودر کنید و یا می توانید داخل نایلون ریخته و با گوشتکوب دستی بکوبید تا له و پودری شود. می توانید این دسر را همانند عکس با پوره توت فرنگی نیز تهیه کنید که برای این کار نیاز دارید چند عدد توت فرنگی را با مخلوط کن یا گوشتکوب برقی بکوبید تا پوره شود.

مرحله دوم: مخلوط کردن شیر و نشاسته

شیر و شکر و وانیل را داخل قابلمه بریزید و نشاسته ذرت را الک کنید و بعد خامه را اضافه کنید و هم بزنید و قابلمه را بگذارید و مداوم هم بزنید تا بوی خامی نشاسته گرفته شود و شکر داخل مواد حل شود. وقتی مواد به غلظت فرنی رسید قابلمه را از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم: طعم کردن دنت بیسکویتی

حالا باید مواد تهیه شده را به دو کاسه جداگانه تقسیم کنید و به یکی از کاسه ها پودر کاکائو اضافه کنید و هم بزنید تا خوب پودر کاکائو مخلوط شود. برای کاسه دوم می توانید آن را به صورت ساده تهیه کنید و یا از پوره توت فرنگی تهیه شده استفاده کنید و هم بزنید تا پوره داخل مواد حل شود.

مرحله چهارم: تهیه دنت بیسکویتی

لیوان های مورد نظر را آماده کنید و بیسکویت پودر شده را کف لیوان بریزید و با گوشتکوب بریزید و کمی صاف کنید و بعد دور تا دور لیوان توت فرنگی نازک برش داده را قرار دهید و روی بیسکویت دنت توت فرنگی و بعد کمی بیسکویت دنت شکلاتی بریزید و در انتها روی لیوان ها کمی توت فرنگی بریزید و ۱ ساعت در یخچال قرار دهید و سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه دنت بیسکویتی خوشمزه و راحت و شیک با نشاسته

  1. می توانید از میوه دلخواه برای پوره این دنت استفاده کنید.
  2. این دسر را بهتر است همان روز سرو کنید.
  3. می توانید برای تزیین از برش های بیسکویت روی دسر استفاده کنید.
  4. افزودن خامه به این دسر باعث بافت کرمی می شود.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه