بهترین زمان کاشت انواع سبزه عید + آموزش انواع سبزه هفت سین

زمان کاشت انواع سبزه عید

 

سبزه نوروز یکی از اجزای اصلی سفره هفت سین می باشد که در شما می توانید در اسفند ماه این سبزه ها را با بذر های مختلف تهیه کنید و برای سفره هفت سین خود آماده کنید ولی بهتر است بدانید که تازیخ و زمان دقیق و مدت خیس خوردن سبزه را بدانید و بعد آن را تهیه کنید. شما می توانید سبزه نوروز را داخل انواع شیشه و تنگ قرار دهید و یا می توانید روی کوزه سبزه را تهیه کنید و یک سفره هفت سین ایرانی فوق العاده در ایام نوروز داشته باشید. امروز در پارسی دی زمان کاشت انواع سبزه عید را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

سبزه ماش و عدس

سبزه ماش و عدس و نخود یکی از انواع روش های تهیه سبزه هستند که می توانید در عید نورروز به راحتی تهیه کنید برای تهیه این سبزه ها باید زمان دهید تا بذر خیس بخورد و بعد داخل گلدان یا شیشه و تنگ بکارید.

سبزه عدس: زمان ۱۰ اسفند و زمان خیس خوردن بذر ۱۰ الی ۱۸ ساعت می باشد.

سبزه ماش: زمان ۱۰ اسفند و زمان خیس خوردن بذر ۱۰ الی ۱۸ ساعت می باشد.

آموزش سبزه ماش و عدس:

سبزه گندم

سبزه
سبزه گندم نیز یکی از سبز های می باشد که باید از اوسط اسفند ماه این سبزه را تهیه کنید و چند ساعت قبل خیس کنید و می توانید داخل یک تنگ به همراه کمی سنگ تزیین کنید، شما می توانید در لینک زیر آموزش سبزه گندم را مشاهده کنید.

سبزه گندم: بهترین زمان کاشت ۱۵ اسفند و زمان خیس خوردن ۱۰ الی ۱۸ ساعت

سبزه خاکشیر و خرفه

خاکشیز و خرفه یا همان تخم شربتی یکی از سبزه های تزیینی بسیار زیبا می باشد که شما می توانید روی کلاه یا گلدان بذر را قرار دهید و یک سبزه بی نظیر برای عید نوروز تهیه کنید.

آموزش سبزه خاکشیز و خرفه:

سبزه شنبلیله و شاهی

بهترین زمان کاشت انواع سبزه عید + آموزش انواع سبزه هفت سین
5 (100%) 2 votes