غذا برای سحری چی درست کنم ؟ | غذای مناسب برای سحری در ماه رمضان

غذای برای سحری

لیست غذا برای سحری

 

غذا برای سحری یکی از وعده ها در ماه مبارک رمضان می باشد که قبل از اذان صبح خورده می شود. سحری یکی از مهم ترین وعده برای ماه مبارک رمضان می باشد که شما باید غذا های را مصرف کنید تا در طول روز کمتر گرسنه شوید و موقع روزه داری مدت طولانی تری به فعالیت و تلاش ادامه دهید. شما می توانید یک لیست غذایی از غذا ها و نوشیدنی های مخصوص را داشته باشید تا بتوانید به راحتی سحری را تهیه کنید. دقت کنید اصلا در روزه داری نباید وعده سحری را حذف کنید وگرنه بدن دچار افت قند و خون می بشود و نمی تواند تمرکز و توان کاری را داشته باشد و به دستگاه گوارش نیز آسیب وارد می شود. اما در وعده سحری چی بخوریم ؟ شما باید سبزیجات و سالاد و مواد غذایی که فیبر دارد را در وعده سحری مصرف کنید و از شربت های استفاده تا باعث رفع عظش شود. اما در وعده سحری چی نخوریم ؟ بهتر است از غذاهای پر ادویه و شیرین خودداری کنید و غذای چرب را مصرف نکنید. امروز در پارسی دی بهترین لیست غذای برای سحری را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

پلو و چلوها

پلو ها و چلو ها یکی از غذا های بسیار پرکاربرد در سحری می باشد و به دلیل داشتن برنج باعث سیر نگه داشتن فرد روزه دار می شود. شما می توانید در لیست زیر بهترین رسپی محبوب پلو ها و چلو ها را در ماه مبارک رمضان مشاهده کنید.

خورش

خورشت ها یکی از غذا های محبوب در سحری می باشد که می توانید با پلو ها سرو کنید. شما می توانید خورش ها را با مرغ یا گوشت تهیه کنید. می توانید از طریق لینک زیر بهترین و محبوب ترین خورش ها را مشاهده کنید.

کتلت و شامی

کتلت و شامی یکی از غذا های فوری و ساده برای سحری می باشد که می توانید همراه با برنج و یا نان و سبزی سرو کنید. اما در لینک زیر بهترین و محبوب ترین کتلت و شامی ها را مشاهده کنید.

سالاد

سالاد ها یکی از پیش غذا های بسیار مهم در وعده سحری می باشد که می تواند فیبر کافی برای بدن داشته باشد. می توانید از لینک زیر خوشمزه ترین سالاد ها را مشاهده کنید.

شربت

شربت ها را می توانید در وعده سحری و یا افطار تهیه کنید. شربت ها به دلیل خواصی که دارند برای رفع تشنگی گزینه بسیار خوبی هستند.

از
7
دیدگاه

  • Mobin ۲ سال پیش

    عالی بود دستتون درد نکنه

    پاسخ