افطاری چی بپزیم ؟ | لیست افطاری سریع و خوشمزه | غذای افطار ماه رمضان

غذای برای افطاری

غذای برای افطاری

 

غذا برای افطاری یکی از دغدغه های ما در ماه مبارک رمضان می باشد تا بتوانیم یک غذای سبک ولی در حین حال مقوی و خوشمزه تهیه کنیم. در ماه مبارک رمضان بیشتر مسلمان ها روزه می گیرند و از خوردن و آشامیدن پرهیز می کنند و فقط بعد شنیدن صدای اذان مغرب افطار می کنند، پس باید یک لیست کامل از بهترین و مقوی ترین غذا های مخصوص افطاری را داشته باشید تا بتوانید از این لیست غذا ها را انتخاب کنید و برای افطاری تهیه کنید. بهتر است در وعده افطار از یک نوع غذای آبکی مانند سوپ و آش ها استفاده کنید و از انواع نوشیدنی ها خنک که آب از دست رفته بدن را جبران کند نیز استفاده کنید. امروز در پارسی دی بهترین لیست غذا برای افطار | سبک و مقوی و خوشمزه را برای شما جمع آوری کردیم که می توانید از این رسپی ها استفاده کنید.

شیرینی مخصوص ماه رمضان

شیرینی مخصوص ماه رمضان که بسیار پر طرفدار و محبوب هستند و فقط در این ماه بیشتر تهیه می شوند و شما می توانید به سادگی آن ها را در خانه تهیه کنید اما ما بهترین و محبوب ترین شیرینی ها ماه رمضان را در لینک زیر برای شما جمع آوری کردیم که می توانید آن ها را مشاهده کنید.

سوپ

سوپ ها یکی از پیش غذای های بسیار خوشمزه و ساده در افطار هستند که می توانید به روش های مختلفی آن را تهیه کنید. سوپ ها به دلیل سبک بودن و داشتن سبزیجات برای وعده افطاری بسیار مقوی هستند. اما شما می توانید بهترین و محبوب ترین سوپ ها را در لینک زیر مشاهده کنید.

آش

آش ها یکی دیگر از پیش غذاهای محبوب ماه مبارک رمضان می باشند که به دلیل داشتن حبوبات و گوشت بسیار خوشمزه و لذید هستند. در لینک های زیر شما می توانید بهترین و محبوب ترین آش های ماه مبارک رمضان را مشاهده کنید.

فرنی

فرنی ها یکی دیگر از غذاهای سبک و مقوی برای افطار می باشد که شما می توانید در طعم ها و مزه های مختلف و با آرد برنج یا آرد گندم به راحتی تهیه کنید. در لینک های زیر بهترین فرنی ها که مخصوص ماه مبارک رمضان است را می توانید مشاهده کنید.

حلوا

حلوا ها یکی از میان وعده های بسیار مقوی می باشد که می توانید برای افطار تهیه کنید، همچنین در مراسمات مذهبی نیز می توانید آن ها را آماده و به دلخواه تزیین کنید. اما در لینک زیر بهترین حلواها را می توانید مشاهده کنید.

از
32
دیدگاه