طرز تهیه سالاد آمریکایی بسیار ساده و خوشمزه با سیب زمینی

طرز تهیه سالاد آمریکایی

 

یکی از سالادهای پر طرفدار است که در سراسر دنیا محبوب است. این سالاد به ذائقه ایرانی ها بسیار نزدیک است و برای مهمانی و تولد گزینه بسیار مناسبی می باشد. شما می توانید این سالاد را به صورت تک نفره و یا قالبی یا داخل کاسه سرو کنید. طرز تهیه این سالاد بسیار آسان است و نیاز به مواد زیادی ندارد. برای تنوع در سالادهای خود می توانید این سالاد خوشمزه را در لیست غذایی خود اضافه کنید. اگر در رژیم غذایی هستید می توانید سس مایونز را حذف و بیشتر از ماست استفاده کنید و یا از سس های رژیمی برای تهیه این سالاد استفاده کنید. امروز در پارسی دی سالاد آمریکایی با سیب زمینی را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم 

سیب زمینی۴ عدد
هویج۳ عدد
خیارشور۶ عدد
نخود۱ پیمانه
ذرت مکزیکی۱/۲ پیمانه
ماست۱/۲ پیمانه
مایونز۱/۲ پیمانه
نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمزبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد آمریکایی

مرحله اول: آماده سازی سبزیجات

ابتدا سیب زمینی را شسته و آبیز کنید سپس زیر آب سرد گرفته و پوستش را جدا کنید و به صورت مکعبی خرد کنید. هویج را نیز آبپز کرد و به صورت حلقه ای خرد کنید. خیارشور را نیز ریز خرد کنید. نخود فرنگی را اگر به صورت نپخته می باشد بخار پز کنید.

مرحله دوم: تهیه سالاد

همه مواد خرد شده را داخل یک کاسه ریخته و اگر دوست دارید به صورت قالبی تهیه کنید به ترتیب داخل لیوان ها سرو ریخته و یا می توانید به صورت مخلوط بریزید و سس را جدا سرو کنید.

مرحله سوم: تهیه سس

برای تهیه سس ماست و مایونز را داخل یک کاسه ریخته و ادویه ها و نمک را بریزید و هم بزنید تا یکدست شود می توانید به دلخواه کمی پوره سیر یا پودر سیر نیز اضافه کنید.

مرحله چهارم: تهیه سالاد آمریکایی

سس را داخل ظرف سالاد ریخته و خوب هم بزنید تا همه جای سالاد با سس آغشته شود سپس روی سالاد را سلفون کشیده و به مدت ۲ ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا سالاد خنک و مزه ها به خورد سالاد برود سپس به همراه غذاهای خود میل کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه سالاد آمریکایی

  1. به دلخواه می توانید کمی آب لیموترش تازه داخل سس بریزید.
  2. می توانید از کالباس یا مرغ خرد شده نیز در تهیه این سالاد استفاده کنید.
  3. مقدار سس در این سالاد باید زیاد باشد ولی می توانید کم بریزید.
  4. هویج را می توانید هم به صورت خام و هم آبپز استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
9
دیدگاه