طرز تهیه پیتزا کاسه ای راحت و ساده در 8 دقیقه بدون خمیر با کالباس

دستور پخت پیتزا کاسه ای

طرز تهیه پیتزا کاسه ای

 

پیتزا کاسه ای یکی از روش های بسیار سریع و خوشمزه برای تهیه پیتزا می باشد که در فر یا ماکروفر تهیه می شود و طعم و مزه فوق العاده ای دارد. شما حتی می توانید این پیتزا کاسه ای را در کاسه های کوچک تهیه کنید و برای مهمانی و تولد ها تهیه و به صورت تک نفره سرو کنید. اگر فر یا توستر ندارید می توانید با کمک تهیه فر دست ساز نیز این پیتزا کاسه ای را تهیه کنید. شما می توانید مواد میانی این پیتزا را به دلخواه خود تغییر دهید و با انواع مواد گوشتی و مرغی و یا حتی به صورت گیاهی تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه پیتزا کاسه ای را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه پیتزا کاسه ای

  • نان تست ۲ عدد
  • تخم مرغ ۱ عدد
  • ذرت ۱ ق غذا خوری
  • ژامبون ۳ عدد
  • سس گوجه فرنگی و سس مایونز به مقدار لازم
  • گوجه فرنگی ۱ عدد
  • پنیر پیتزا به مقدار لازم
  • نمک، فلفل سیاه، آویشن به مقدار لازم

طرز تهیه پیتزا کاسه ای فوری

مرحله اول: آماده سازی مواد

ابتدا ژامبون ها را به صورت مکعبی ریز خرد کنید. نان تست تازه را به صورت مکعبی ریز خرد کنید. گوجه فرنگی را بشورید و صورت حلقه ای خرد کنید.

مرحله دوم: مخلوط کردن نان تست و تخم مرغ

در ادامه نان تست خرد شده کف کاسه ای مورد نظر که قابلیت فر دارید بریزید و تخم مرغ را روی نان تست بریزید و کمی نمک و فلفل سیاه و آویشن روی مواد بریزید و با چنگال مواد را هم بزنید تا تخم مرغ از لختگی خارج شود.

مرحله سوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه ژامبون را های خرد شده را روی مواد بریزید و بعد گوجه حلقه شده را روی مواد قرار دهید سپس کمی سس مایونز و کچاب بریزید و باهم مخلوط کنید و در انتها روی مواد را با پنیر پیتزا کاور کنید و روی پنیر کمی ذرت بریزید.

مرحله چهارم: پخت پیتزا کاسه ای

فر را با دمای ۱۸۰ درجه روشن کنید و کاسه را در پنجره وسط فر به مدت ۵ الی ۸ دقیقه بگذارید تا پنیر ذوب شود. برای پخت در توستر و سولاردم نیز باید با دستگاه را با دمای ۱۶۰ گرم کنید و روی حالت کانوکشن قرار دهید تا پنیر ذوب شود و در انتها می توانید گریل را روشن کنید تا رویه پیتزا طلایی شود. سپس به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه پیتزا کاسه ای

  1. می توانید با مرغ ریش ریش نیز این پیتزا را تهیه کنید.
  2. به دلخواه می توانید از فلفل دلمه و قارچ تفت خورده نیز استفاده کنید.
  3. برای فر برقی نیز باید دما را روی ۱۶۰ درجه تنظیم کنید.
  4. می توانید از پنیر ورقه ای نیز استفاده کنید.

همچنین ببینید

از
1
دیدگاه