طرز تهیه غذا با نان تست و گوشت چرخ کرده خیلی راحت و خوش طعم با فر و بدون فر

دستور پخت غذا با نان تست

طرز تهیه غذا با نان تست

 

غذا با نان تست یکی از غذا های بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد که خیلی تهیه می شود و شما می توانید این غذای عالی را در خانه با چند قلم مواد به راحتی تهیه کنید. غذا با نان تست را می توانید با مرغ یا گوشت یا حتی سبزیجات سرخ شده سرو کنید و یک غذای فوق العاده ساده تهیه کنید. اگر یک بسته نان تست در منزل دارید و می خواهید یک شام عالی تهیه کنید حتما این غذای خوشمزه را تست کنید. شما می توانید از مواد میانی مختلفی برای تهیه این غذا استفاده کنید و مواد را داخل ظرف قرار دهید و در فر یا تابه دو طرف بگذارید تا پخته شود. امروز در پارسی دی طرز تهیه غذا با نان تست را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه غذا با نان تست

  • پیاز ۱ عدد
  • نان تست ۱ بسته
  • گوشت چرخ کرده ۱۵۰ الی ۲۰۰ گرم
  • گوجه فرنگی ۳ الی ۴ عدد
  • جعفری خرد شده ۲ الی ۳ ق غذا خوری
  • پنیر پیتزا به مقدار لازم
  • رب گوجه فرنگی ۱ ق غذا خوری
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پاپریکا، آویشن به مقدار لازم

طرز تهیه غذا با نان تست سه سوته و راحت با گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا

مرحله اول: تفت دادن گوشت

ابتدا باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه به همراه کمی زردچوبه تفت دهید تا سبک و طلایی شود. سپس گوشت را اضافه کنید و به همراه آن ادویه ها را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا گوشت خوب سرخ شود و عطر ادویه ها بلند شود.

مرحله دوم: افزودن گوجه

گوجه فرنگی ها را بشورید و رنده ریز بزنید و یا می توانید داخل میکسر له و پوره کنید و به مواد گوشتی اضافه کنید و تفت دهید تا آب اضافه گوجه کشیده شود و در ادامه باید رب را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب نیز گرفته شود و در انتها جعفری ساطوری شده را اضافه کنید و تفت دهید و مواد را از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم: چیدن لایه

داخل ظرف پیرکس مورد نظر یا تابه را باید کمی چرب کنید و یک لایه نان تست چیده و می توانید به دلخواه روی نان تست را با شیر کمی مرطوب کنید و بعد پنیر پیتزا و مواد گوشتی و مجدد نیر و همین طور لایه ها را تکرار کنید تا ظرف شما پر شود.

مرحله چهارم: پخت غذا با نان تست

حالا باید در انتها روی مواد را با پنیر پیتزا کاور کنید و در فر از قبل گرم شده به مدت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه بگذارید تا پخته شود و در انتها روی مواد سس کچاب ریخته و سرو کنید، برای پخت بدون فر نیز باید درب تابه را بسته و بگذارید تا پنیر ذوب و مواد برشته شود. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه غذا با نان تست و گوشت چرخ کرده

  1. می توانید به مواد قارچ یا فلفل دلمه نیز اضافه کنید.
  2. برای پخت در فر های برقی و توستر باید دما را روی ۱۶۰ تنظیم کنید.
  3. می توانید از مرغ ریش ریش و سوسیس و کالباس استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
4
دیدگاه