طرز تهیه پیتزا رولی پنیری خوشمزه با نان لواش روی گاز و در فر

طرز تهیه پیتزا رولی

 

یکی از روش های بسیار ساده تهیه پیتزا می باشد که شما بدون تهیه خمیر با نان تافتون یا نان ترتیلا یا لواش می توانید این پیتزای خوشمزه را تهیه کنید. همیشه تهیه پیتزا در منزل به دلیل درست کردن خمیر کمی وقت گیر بوده است ولی شما با این روش خیلی سریع و راحت می توانید پیتزا را تهیه کنید. برای مواد میانی می توانید به دلخواه از ژامبون یا مرغ یا هر نوع موادی که دوست دارید استفاده کنید. امروز در پارسی دی پیتزا رولی با نان لواش را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم 

نان لواش۱ بسته
سس مارینارا۱ ق غذا خوری
سوسیس یا ژامبونبه مقدار لازم
پینر پیتزابه مقدار لازم
قارچ۲۰۰ گرم

طرز تهیه پیتزا رولی با نان لواش

مرحله اول: برش نان

ابتدا نان لواش را از وسط به دو نیم کنید و روی هر قسمت بریده شده نان مقداری سس مارینارا با قلمو بزنید تا نان را خوب کارو کند اگر این سس در دسترس نبود می توانید از مخلوط سس کچاب با خردل استفاده کنید.

مرحله دوم: تهیه پیتزا رولی

روی سس مقداری پنیرا پیتزا بریزید و سوسیس یا ژامبون یا مرغ را از قبل پخته یا سرخ کردید را روی پنیر قرار دهید. قارچ ها را خوب بشورید و به اسلایس کنید و با حرارت بالا خوب تفت دهید تا آب نیندازد سپس قارچ ها را روی سوسیس می گذاریم.

مرحله سوم: رول کردن پیتزا

برای پیچیدن این نوع پیتزا می توانید نان را به شکل مثلثی یا رولی بپیچید و داخل سینی فر قرار دهید.

مرحله چهارم: پخت پیتزا رولی در فر

همه نان ها را داخل سینی قرار دهید و روی نان ها می توانید به دلخواه باز کمی پنیر بریزید و در فر گرم شده به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید تا پنیر ذوب شود و به دلخواه می توانید روی پیتزا را چند دقیقه گریل کنید.

مرحله پنجم: پخت پیتزا رولی روی گاز

برای پخت پیتزا رولی روی گاز داخل تابه مورد نظر را کمی با قلمو چرب کنید سپس رول نان ها را داخل تابه قرار دهید تا نان ها کمی برشته و طلایی شوند سپس به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت پیتزا رولی با نان لواش

  1. می توانید به دلخواه مواد پیتزا را کم و زیاد کنید.
  2. بجای نان لواش می توانید از خمیر یوفکا استفاده کنید.
  3. می توانید این پیتزا را در دستگاه ساندویچ ساز یا تابه گریل نیز تهیه کنید.
  4. می توانید از انواع پنیر ها برای تهیه این پیتزا استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
9
دیدگاه