طرز تهیه فینگر فود 2 دقیقه ای ساده و کم هزینه با کالباس + فیلم

دستور تهیه فینگر فود ۲ دقیقه ای

طرز تهیه فینگر فود 2 دقیقه ای

 

فینگر فود ۲ دقیقه ای یکی از انواع فینگرفود ها می باشد که بسیار ساده و کم هزینه می باشد و شما می توانید برای مهمانی و تولدها و دورهمی خود در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. این فینگرفود را با کالباس و پنیر ورقه ای تهیه می شود و نیاز به پخت و یا استراحت ندارد. شما می توانید این فینگرفود را با انواع سس ها سرو کنید. برای تزیین این فینگرفود می توانید از چوب ها و خلال های تزیینی استفاده کنید و از کمی خیار ورقه شده یا زیتون و یا گوجه گیلاسی استفاده کنید. فینگرفود در معنای لغوی یعنی غذای انگشتی که در ابعاد کوچک تر برای پیش غذا یا میان وعده تهیه می شود و به دلیل سبک و روش پخت می توانید آن را به راحتی با دست میل کنید. فینگرفود بیشتر در مهمانی کاربرد دارد و یک دسته از آشپزی را به خود اختصاص داده است. فینگر فود ها انواع و اقسام مختلفی دارند و شما می توانید امروز در پارسی دی طرز تهیه فینگر فود ۲ دقیقه راحت را به همراه ویدیو آموزشی به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه فینگر فود ۲ دقیقه ای

  • نان تست ۱ بسته
  • ژامبون ۱ بسته
  • پنیر گودا ۱ بسته
  • زیتون و گوجه گیلاسی برای تزیین به مقدار لازم
  • سیخ چوبی فینگر فود ۱ بسته

طرز تهیه فینگر فود ۲ دقیقه ای راحت و کم هزینه

مرحله اول: آماده سازی نان تست

ابتدا دور تا دور قهوه ای نان تست را بگیرید و بعد با رینگ فلزی گرد نان تست را کاتر بزنید. می توانید به دلخواه اگر کاتر ندارید به صورت یک اندازه به صورت مربع یا مستطیل با چاقو تیز برش بزنید. دقت کنید حتما باید تاریخ انقضا نان تست تازه باشد.

مرحله دوم: آماده سازی ژامبون و پنیر

ژامبون دلخواه خود را از بسته بندی خارج کنید. سپس با کاتر گرد یا چاقو به همان شکلی که نان تست را برش زدید باید نان تست و پنیر را نیز کاتر بزنید. زیتون ها را بشورید و هسته زیتون را با کمک یک نی یا هسته گیر مخصوص زیتون خارج کنید. گوجه گیلاسی ها را نیز بشورید و خشک کنید.

مرحله سوم: تهیه فینگر فود ۲ دقیقه ای

هر برش نان تست را بردارید و یک پنیر ورقه ای روی آن قرار دهید و بعد ژامبون و در انتها یک نان تست قرار دهید و با خلال چوبی آن ها را فیکس کنید و به دلخواه روی هر فینگر فود یک زیتون و یک گوجه گیلاسی قرار دهید و با سس دلخواه خود سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه فینگر فود ۲ دقیقه ای برای مهمانی + فیلم

  1. می توانید از ژامبون مرغ یا گوشت به دلخواه استفاده کنید.
  2. می توانید این فینگر قود ربا خیارشور خرد شده یا گوجه ورقه شده نیز تهیه کنید.
  3. می توانید از رینگ های فلزی با طرح های دلخواه استفاده کنید.
  4. به دلخواه روی نان تست می توانید کمی سس مایونز نیز بزنید بعد پنیر را قرار دهید.

همچنین ببینید  

از
6
دیدگاه