طرز تهیه کته ماکارونی (بدون آبکش) خیلی فوری و راحت در 20 دقیقه

طرز تهیه کته ماکارونی

 

تهیه ماکارونی با هر روشی بسیار خوشمزه است ولی این بار قرار است یدون کثیف کردن چندتا ظرف و آبکش کردن ماکارونی این کته خوشمزه را تهیه کنید. شما می توایند برای تهیه این ماکارونی کته از انواع سبزیجات و گوشت استفاده کنید. برای تهیه این ماکارونی بهتر است از ماکارونی فرمی استفاده کنید تا ظاهر جذاب تری داشته باشد. امروز در پارسی دی طرز تهیه کته ماکارونی به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه ماکارونی با سویا

 

مواد لازم

پیاز۱ عدد
گوشت چرخ کرده۲۰۰ گرم
فلفل دلمه۱ عدد
قارچ۵ عدد
رب۲ ق غذا خوری
پاستا فرمی۱ بسته
پوره گوجه فرنگی۴ عدد
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، آویشن، پودر سیربه مقدار لازم

 

همچنین ببینید: طرز تهیه سالاد ماکارونی

 

طرز تهیه کته ماکارونی

مرحله اول: تفت دادن پیاز

ابتدا باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل یک تابه بزرگ و گود تفت دهید تا سبک و شیشه ی شود و بعد گوشت را اضافه کنید را تفت دهید تا گوشت خوب سرخ شود سپس ادویه ها را به گوشت بزنید و مجدد مواد را تفت دهید. در این مرحله فلفل دلمه ریز شده و قارچ اسلایس شده را اضافه کنید.

مرحله دوم: افزودن رب

مواد را خوب تفت دهید تا آب اضافه قارچ کشیده شود و بعد رب را اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود و بعد پوره گوجه فرنگی را نیز اضافه کنید و تفت دهید (می توانید گوجه را رنده کنید) و بعد کمی آب به مواد اضافه کنید تا گوشت خوب پخته شود.

مرحله سوم: افزودن ماکارونی

در ادامه باید کمی بیشتر آب بریزید و ماکارونی فرمی را اضافه کنید و هم بزنید تا بجوش بیاید و طبق نوشته روی بسته بندی زمان دهید تا ماکارونی بجوش بیاید و آب اضافه مواد کشیده شود.

مرحله چهارم: تهیه کته ماکارونی

در ادامه کف قابلمه مورد نظر را روغن بریزید و ته دیگ نون قرار دهید و ماکارونی را داخل قابلمه بریزید و دمکنی قرار دهید و بگذارید تا دم بکشد. نوش حان

 

همچنین ببینید: طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ

 

فوت و فن های دستور تهیه کته ماکارونی

  1. می توانید بعد از تمام شدن داخل همان قابلمه یا تابه ی که مواد میانی را تهیه کردید دم کنید یا در قابلمه ی دیگر دم کنید.
  2. به دلخواه قارچ یا ذرت و نخود فرنگی به مواد اضافه کنید.
  3. مقدار آب و مدت زمان جوشیدن پشت بسته بندی هر ماکارونی نوشته شده است و زیاد نجوشید وگرنه شل و خمیر می شود.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه ماکارونی ساده بدون هیچی

از
2
دیدگاه