طرز تهیه تست مرغ و ذرت ساده و دلچسب با پنیر خامه ای و گودا

طرز تهیه تست مرغ

 

یکی از انواع ساندویچ ها می باشد که بسیار خوشمزه می باشد و با نان تست تهیه می شود شما می توانید تست مرغ را برای مناسب های مختلف بخصوص مهمانی و تولدها نیز تهیه کنید و سرو آن نیز بسیار راحت است همچنین می توانید برای شام یا نهار این غذای خوشمزه را تهیه کنید. تست مرغ را می توانید در ساندویچ ساc با صفحه گریل و یا تابه گریل تهیه کنید و به دلخواه مواد میانی یا سبزیجات استفاده شده را براساس ذائقه خود تنظیم کنید. بهتر است برای تهیه این غذا از نان تست تازه استفاده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه طرز تهیه تست مرغ و ذرت با پنیر خامه ای و گودا را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

پیاز۱ عدد
سینه یا فیله مرغ۱ عدد
فلفل دلمه۱ عدد
ذرت بخارپز شده۱/۴ پیمانه
جعفری ساطوری شده۳  ق غذا خوری
پنیر خامه ای۲ ق غذا خوری
پنیر گواد یا پیتزابه مقدار لازم
گوجه فرنگی۳ عدد
خیارشور۵ عدد
نمک، فلفل سیاه، زردچوبهبه مقدار لازم

طرز تهیه تست مرغ و ذرت با پنیر خامه ای

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا سینه مرغ را بدون استخوان کنید و به صورت نواری یا مکعبی خرد کنید می توانید از فیله مرغ نیز استفاده کنید در ادامه جعفری را ساطوری ریز خرد کنید و کنار بگذارید ذرت را بخارپز کنید یا از کنسرو آماده ذرت می توانید استفاده کنید.

مرحله دوم: تفت دادن مرغ

در ادامه پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه به همراه کمی روغن تفت دهید تا سبک شود سپس مرغ خرد شده را به همراه ادویه ها وکمی نمک اضافه کنید و تفت داده تا مرغ ها خوب سرخ شوند و تغییر رنگ دهند و بعد فلفل دلمه خرد شده را به همراه ذرت نیز اضافه کنید و یک تفت کوچکی دهید.

مرحله سوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه تابه را از روی حرارت بردارید و جعفری ساطوری شده و پنیر گودا و پنیر خامه ای را اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا مخلوط شوند می توانید از پنیر پیتزا رنده شده نیز به دلخواه استفاده کنید یا پنیر را کلا حذف کنید.

مرحله چهارم: تهیه تست مرغ

نان تست ها را روی سطح کار قرار دهید و گوجه ها را حلقه ای برش دهید و روی نان ها قرار دهید و بعد خیارشور، حالا مواد مرغی را روی نان تست قرار دهید و یک نان تست روی آن قرار دهید و داخل تابه گریل قرار داده تا خوب تست و برشته شود و یا می توانید در ساندویچ ساز قرار دهید.نوش جان

فوت و فن های دستور پخت تست مرغ

  1. اگر از تابه استفاده می کنید با کف کفگیر کمی فشار دهید تا تست مرغ فشرده شود.
  2. می توانید از سبزیحات دلخواه مانند قارچ یا نخود فرنگی نیز استفاده کنید.
  3. پنیر خامه ای باعث چسبندگی و خوشمزه تر شدن تست مرغ می شود پس آن را اصلا حذف نکنید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه