طرز تهیه تست قارچ، پیش غذای ساده، خوشمزه و مجلسی با پنیر

طرز تهیه تست قارچ

 

یکی از انواع غذاها و در دسته پیش غذا ها می باشد که بسیار سریع و راحت در طعم و مزه های مختلفی تهیه می شود. تست ها از برش نان باگت تهیه می شود البته می توانید با نان تست نیز تهیه کنید. تست قارچ یک غذای گیاهی است و برای افراد گیاه خوار نیز مناسب است همچنین برای سرو در مهمانی نیز گزینه بسیار مناسبی است. شما می توانید این تست خوشمزه را با قارچ و یا دیگر مواد مخلوط کنید. البته تست قارچ اگر با خامه مخلوط شود می تواند یک شام سبک و خوشمزه باشد. اما قارچ ها منبع خوبی از فیبر و اسید های چرب اشباع نشده هستند و دارای کالری بسیار کمی هستند شاید برای شما جالب باشد که قارچ ها برای پوست و مو بسیار مفید هستند و سرشار از مواد مغذی هستند که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. امروز در پارسی دی تست قارچ با پنیر را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

قارچ۱۰ الی ۱۵ عدد
سویا سس۲ ق غذا خوری
سس ورچستر۲ ق غذا خوری
کره۲۰ گرم
جعفری۱ دسته کوچک
پیازچه۴ عدد
پنیر لبنه۲ ق غذا خوری
پنیر چدار۱ ق غذا خوری
نان باگت یا نان تستبه مقدار لازم
سیر۲ حبه
فلفل پول بیبر، فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه فرنچ تست قارچ با پنیر

مرحله اول: سوخاری کردن نان

برای تهیه تست می توانید از نان باگت استفاده کنید و آن را به تکه های ۱.۵ سانتی برش بزنید و داخل دستگاه توستر گذاشته تا تست شود اگر دستگاه ندارید می توانید داخل تابه که از قبل گرم شده قرار دهید و هر دو طرف نان را برشته کنید و یا می توانید از فر گرم شده برای تست کردن نان استفاده کنید.

مرحله دوم: تفت دادن قارچ

قارچ ها را خوب بشورید تا قسمت سیاه رنگ از بین برود سپس اسلایس کنید. کره را داخل تابه ریخته تا ذوب شود سپس پوره سیر اضافه کنید و کمی تفت دهید تا عطر سیر بلند شود و در ادامه قارچ ها را اضافه کنید و با حرارت بالا تفت دهید تا آب قارچ ها کشیده شود و به آن فلفل سیاه و کمی فلفل پول بیبر بزنید سپس در انتها سویا سس و سس ورچستر را افزوده و از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم: مخلوط کردن

در ادامه پیازچه و جعفری را بشورید و ساطوری ریز خرد کنید و داخل یک کاسه بریزید و به آن پنیر چدار و پنیر لبنه را اضافه کنید و خوب مواد را هم بزنید تا مخلوط شوند.

مرحله چهارم: تهیه تست قارچ

حالا روی نان تست مقداری از مواد پنیری بزنید و روی مواد پنیری از مخلوط قارچ بریزید و در انتها برای تزئین کمی پیازچه خرد شده روی قارچ ریخته و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت تست قارچ

  1. شما می توانید از هر نوع نانی مانند نان جو یا سبوس دار استفاده کنید.
  2. بجای سیر از پودر سیر نیز می توانید اضافه کنید.
  3. اگر دوست دارید تست قارچ و خامه داشته باشد در انتهای تفت دادن قارچ ۲ ق غذا خوری خامه صبحانه اضافه کنید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه