طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور فوری و خوشمزه با خامه صبحانه و پنیر خامه ای

دستور تهیه تیرامیسو با پتی بور

طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور

 

تیرامیسو با پتی بور یکی از روش های فوری و ساده و فوق العاده خوشمزه برای تهیه تیرامیسو است که می توانید با چند قلم مواد به راحتی در خانه تهیه کنید. شما می توانید این دسر را با به صورت قالبی و یا به صورت تک نفره داخل لیوان های شیشه ای سرو کنید. این دسر فوق العاده راحت است و از پنیر خامه ای یا پنیر ماسکارپونه به همراه خامه صبحانه استفاده می شود. شما به دلخواه می توانید داخل لایه ها از موز نیز استفاده کنید. تیرامیسو با پتی بور را می توانید با بیسکویت ساده و یا کاکائویی تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور با خامه صبحانه و پنیر به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه تیرامیسو فوری بدون تخمه مرغ

  • پنیر خامه ای ۱ بسته کوچک
  • خامه صبحانه ۱ عدد
  • شکر ۱/۳ پیمانه
  • کافی میکس ۱ ساشه
  • آب جوش ۱ لیوان کوچک
  • بیسکویت پتی پور ۱ بسته
  • پودر کاکائو به مقدار لازم

طرز تهیه تیرامیسو با پتی پور و خامه صبحانه و پنیر خامه ای

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا پنیر خامه ای کم نمک یا پنیر ماسکارپونه را به همراه خامه صبحانه و شکر داخل یک کاسه ریخته و با همزن برقی یا چنگال مواد را خوب هم بزنید به طوری شکر کاملا داخل مواد حل شود. حالا یک قیف پلاستیکی را برداشته و داخل لیوان قرار دهید و مواد کرمی را داخل قیف بریزید.

مرحله دوم: پودر کردن بیسکویت

در ادامه بیسکویت پتی پور را که می توانید به صورت ساده و کاکائویی تهیه و پودر کنید. اما نباید خیلی بیسکویت را پودری کنید کمی باید درشت باشد. شما می توانید این بیسکویت را داخل غذاساز ریخته و یا داخل نایلون بریزید و با گوشت کوب دستی کمی روی آن بکوبید تا له شود.

مرحله سوم: آماده سازی قالب

شما می توانید این دسر را به صورت قالبی تهیه کنید و یا در لیوان های تک نفره بریزید. اگر دوست دارید به صورت قالبی تهیه کنید یک ظرف پیرکس را انتخاب کنید و کف ظرف نایلون انداخته و یا ظرف تک نفره را برداشته و سر لیوان را به دلخواه داخل شکر یا ترافل های رنگی بزنید.

مرحله چهارم: تهیه تیرامیسو ساده و فوری با بیسکویت پتی پور

در ادامه باید کافی میکس دلخواه خود را با آب جوش حل کنید و هم بزنید و صبر کنید کمی از داغی بیفتند. حالا مقداری بیسکویت را داخل لیوان ریخته و بعد روی آن کمی کافی میکس و بعد از مواد پنیری ریخته و روی مواد پودر کاکائو الک کنید، این کار را ادامه دهید تا لیوان یا ظرف پر شود. سپس لیوان ها را برای ۱ ساعت داخل یخچال قرار دهید و سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه تیرامیسو با پتی پور پنیر ماسکارپونه

  1. باید از پنیر خامه ای کم نمک یا پنیر ماسکارپونه استفاده کنید.
  2. می توانید بجای خامه صبحانه از خامه قنادی استفاده کنید.
  3. می توانید بحای کافی میکس از اسپرسو استفاده کنید.
  4. به دلخواه می توانید از ژله نیز در انتها استفاده کنید.

همچنین ببینید

طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور فوری و خوشمزه با خامه صبحانه و پنیر خامه ای
3.6 (71%) 20 votes