طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ پنیری خوشمزه و مخصوص با ساندویچ ساز

طرز تهیه اسنک مرغ و سیب زمینی , اسنک مرغ و قارچ بدون ساندویچ ساز , xvc jidi hsk lvy

 

یکی از انواع غذاهای خوشمزه و فوری است که می توانید با گوشت مرغ در منزل تهیه کنید. جالب است بدانید اسنک ها از نظر ظاهری شباهت زیادی به سمبوسه ها دارند البته این دو نوع غذا در نان و برخی مواد متفاوت هستند.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر اسنک مرغ تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقداری کمتر یا بیشتری اسنک مرغ تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی اسنک مرغ با سایت تفریحی پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم

پیاز۱ عدد
قارچ۴۰۰ گرم
فیله مرغ۸ عدد
فلفل دلمه۲ عدد
نان تست۱۲ عدد
پنیر پیتزابه اندازه کافی
نمک و فلفل سیاهبه اندازه کافی

طرز تهیه اسنک مرغ

برای تهیه اسنک مرغ خوشمزه ابتدا فیله های مرغ را تمیز می شوییم و در صافی قرار می دهیم تا آب اضافه آن ها خارج شود و بعد روی تخته آشپزخانه فیله ها را به اندازه تقریبا دو بند انگشت طول آن وبا قطرهای نازک برش می زنیم و کنار می گذاریم.

فلفل دلمه ای را نیز می شوییم و داخل آن ها را خالی می کنیم و نگینی خرد می کنیم و در بشقابی می ریزیم. سپس قارچ ها را با دستمالی نمدار تمیز کرده و سریع آبکش می کنیم وحلقه حلقه برش می زنیم و در بشقابی می ریزیم و کنار می گذاریم.

پیاز را پوست می گیریم و آبکش می کنیم و درشت رنده می کنیم و فیله های برش داده شده را در کاسه ای بزرگ می ریزیم و پیاز رنده شده را به آن اضافه می کنیم ،نمک و فلفل روی فیله ها می پاشیم و خوب زیر و رو می کنیم تا فیله ها کاملا با مواد طعم دار شوند.

۱۵ دقیقه صبر می کنیم تا فیله ها استراحت کنند. پس از طعم دار شدن فیله ها،در تابه ای کمی روغن می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود و فیله های خرد شده را در تابه ی ریزیم و مداوم تفت می دهیم تا به رنگ طلایی در بیاید

و کمی آبدار باشد و در آخر پخت کمی نمک روی آن ها می پاشیم و از روی حرارت تابه را بر می داریم.آن وقت درب ساندویج ساز را باز می کنیم و کف و روی آن را با قلم مو آشپزخانه چرب می کنیم و نان تست را روی آن می گذاریم

و کمی از مرغ های طلایی شده و فلفل دلمه ای و قارچ روی ان می چینیم و در آخر روی تمام مواد پنیر پیتزا می ریزیم و یک نان تست دیگر روی مواد می گذاریم و درب ساندویج ساز را می بندیم.خود ساندویج سازها تایمر مشخصی دارند که ابتدا چراغ قرمز است

و زمان آماده شدن اسنک چراغ سبز می شود تا شما متوجه شوید اسنک شما باید از ساندویج ساز در آورده شود.ولی اگر بخواهیم زمان بدهیم ۳ الی ۵ دقیقه آماده می شود.اسنک آماده شده را از ساندویج ساز بیرون می آوریم و با سس کچاب یا سس خردل نوش جان کنید.

از
112
دیدگاه
source : farzaneh.1396