طرز تهیه تست پنیری ساده، فوری و خوشمزه با سبزیجات در تابه

طرز تهیه تست پنیری

 

یکی از غذاهای بسیار خوشمزه می باشد که می تواند یک شام سبک و یک نهار خوشمزه باشد و ترکیب آن با سبزیجات مختلف بسیار خوشمزه و دلچسب می باشد. تست پنیری در واقع یک نوع ساندویچ فوری خوشمزه می باشد که بنا به ذائقه و سلیقه خود می توانید مواد داخل آن را تغییر دهید و حتی برای یک میان وعده سالم برای کودکان خود این تست را تهیه کنید. تست پنیری بیشتر در ساندویچ ساز یا همان اسنک ساز تهیه می شود ولی ما امروز به شما یاد خواهیم داد در تابه و با کمترین امکانات این تست پنیری را تهیه کنید. امروز در پارسی دی تست پنیری را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

نان تست۱ بسته
تخم مرغ۴ عدد
فلفل دلمه سبز و قرمز۱ عدد
شیر۶ ق غذا خوری
پنیر ورقه ایبه مقدار لازم
پیاز۱ عدد
پیازچهبه مقدار لازم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه تست پنیری با سبزیجات در تابه

مرحله اول: آماده سازی نان تست

ابتدا برای تهیه این تست خوشمزه باید هر برش نان را روی سطح کار بگذارید و وسط نان را به اندازه یک مربع کوچک به فاصله ۱ سانت از لبه ها برش بزنید و داخل آن را خارج کنید. در واقع وسط نان را خارج کنید و کنار بگذارید.

مرحله دوم: آماده سازی سبزیجات

فلفل دلمه رنگی را که از هر کدام نصف عدد کافی می باشد را نگینی ریز خرد کنید و بعد پیاز را پوست بگیرید و نگینی خرد کنید سپس برگ سبز پیازچه را نیز خرد کنید و کنار بگذارید.

مرحله سوم: هم زدن تخم مرغ

در ادامه تخم مرغ ها را به همراه نمک و فلفل سیاه بزنید تا از لختگی خارج شود سپس شیر را اضافه کنید و خوب هم بزنید حالا تمام سبزیجات خرد شده را به تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله چهارم: پخت تست پنیری

در ادامه داخل یک تابه مقداری روغن یا کره بریزید تا داغ شود سپس نان تست را داخل تابه قرار دهید و با ملاقه مقداری از مواد سبزیجات را در قسمت خالی شده نان تست بریزید کمی که خودش را گرفت یک پنیر ورقه ای روی نان قرار دهید و برش خارج شده نان را در مرحله اول روی پنیر قرار دهید و با کفگیر کمی فشرده کنید و برگردانید تا طرف دیگر نیز سرخ و طلایی شود بدین ترتیب تمام مواد را تهیه کنید و به همراه سس برای عصرانه یا حتی صبحانه نیز میل کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت فوری و ساده

  1. می توانید به دلخواه برای مواد میانی بجای سبزیجات از کالباس رنده شده استفاده کنید.
  2. بجای پنیر ورقه ای می توانید از پنیر رنده شده یا پنیر پارمزان استفاده کنید.
  3. می توانید در ساندویچ ساز نیز این تست را تهیه کنید ولی در تابه بسیار راحت است.
  4. در صورت لزوم کره بیشتری داخل تابه بریزید تا مواد به تابه نچسبد.

همچنین ببینید  

از
3
دیدگاه