شهر لوازم خانگی با سایر فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی چه تفاوتی دارد؟

شهر لوازم خانگی به عنوان بزرگترین هایپر مارکت تخصصی لوازم خانگی، این روزها برای بسیاری از هم وطنانمان به نامی آشنا و قابل اعتماد تبدیل شده است.

شهر لوازم خانگی

مجموعه ای از متنوع ترین لوازم برقی منزل، ساخته شده توسط به روز ترین و مطرح ترین برندها، در این مجموعه گردهم آورده شده تا خریداران لوازم خانگی بتوانند در کمترین زمان و با بیشترین تنوع و کیفیت، خریدی ایده آل و رضایت بخش را تجربه نمایند.

شهر لوازم خانگی

یکی از ویژگی های جذاب شهر لوازم خانگی برای مشتریان این مجموعه، فراهم آوری شرایط خرید آسان از این هایپر مارکت می باشد.

جهت آشنایی هر چه بهتر با نحوه فعالیت، ویژگی ها و امکانات هایپر مارکت تخصصی شهر لوازم خانگی ، گفتگو کرده ایم مدیر بازرگانی این مجموعه.

 

در ادامه همراه باشید با این گفتگو:

 

شهر لوازم خانگی با سایر هایپر مارکت های لوازم منزل چه تفاوتی دارد؟

 

مجموعه شهر لوازم خانگی با الگو برداری از نمونه های اروپایی با هدف فراهم آوری شرایط خرید آسان لوازم منزل، برای مصرف کنندگان ایرانی آغاز به کار کرد.

در حال حاضر در تمامی کشورهای دنیا فروشگاه های بزرگی برای عرضه لوازم خانگی با قیمت، کیفیت و شرایط ایده آل وجود دارند که اتفاقا مشتریان و علاقه مندان زیادی هم دارند.

دلیل محبوبیت این فروشگاه ها را می توان هم در تنوع محصولاتشان جستجو کنیم و هم در کیفیت و قیمت مقرون به صرفه کالاها.

مجموعه شهر لوازم خانگی دقیقا با همین رویکرد و با هدف تامین نیازهای طیف وسیعی از جامعه ایرانی، فعالیت خود را آغاز نمود.

چیزی که این هایپر مارکت را از سایر فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی مجزا می کند در وهله اول تنوع بی نظیر و طیف گسترده کالاهای عرضه شده و در مرحله بعدی کیفیت در خور اعتماد تمامی محصولات عرضه شده است.

لازم است روی این موضوع تاکید کنیم که ما فقط یک فروشگاه برای عرضه لوازم خانگی با قیمت پایین و مقرون به صرفه نیستیم.

برای ما کیفیت کالا و رضایت مشتری در حین استفاده از محصول هم اهمیت زیادی دارد. بنابراین در تلاشیم که در کنار تنوع، کیفیت را هم برای مشتریانمان تامین نماییم.

 

قیمت ها در شهر لوازم خانگی با قیمت های بازار چه تفاوتی دارد؟

 

ما می دانیم که به جهت جهش های قیمتی لوازم خانگی در طی چند سال اخیر، بحث قیمت و مبلغ کالاهای برقی و الکترونیک، روی انتخاب افراد تاثیر بسزایی می گذارد.

به همین دلیل یکی از رویکردهای اصلیمان در این مجموعه، عرضه کالا با مناسب‌ترین نرخ موجود در بازار است.

یعنی ما هر کالایی را که از تولید کنندگان خریداری می کنیم با پایین ترین حاشیه سود به مصرف کنندگان عرضه می کنیم تا بتوانیم هم سهمی از بازار کسب کنیم و هم مشتریان بیشتری داشته باشیم.

بنابراین همواره در تلاشیم تا با رصد تغییرات قیمتی در بازار، کالاها و محصولاتمان را با نرخی ایده آل به مشتریانمان ارائه دهیم.

 

آیا مبلغ نهایی کالا، در خرید نقدی و اقساطی یکسان است؟

یکی از موضوعاتی که برای بسیاری از مشتریان ما جای سوال دارد، همین موضوع است.

ما وقتی راجع به خرید نقدی صحبت می کنیم، همانطور که گفتیم تلاش می کنیم تا هر کالایی را به پایین ترین نرخ موجود در بازار عرضه کنیم.

اما در رابطه با خرید اقساطی، بدون شک مبلغ تمام شده کالا متفاوت خواهد بود.

اما ما حتی در همین مورد هم تلاش کرده ایم که نرخ تمام شده محصول در خرید اقساطی، باز هم برای مشتری صرفه اقتصادی داشته باشد و به نسبت سایر فروشگاه ها، برای مشتری با هزینه کمتری تمام شود.

در بزرگترین شهر لوازم خانگی تهران چه کالاهایی را می توان پیدا کرد؟

یکی از ویژگی های مثبت شهر لوازم خانگی، تنوع و طیف وسیع کالاهایی است که در این مجموعه عرضه می شود. اما داستان خرید شما، همین جا به پایان نمی رسد. در شهر لوازم خانگی، شما می توانید کالای مورد نظرتان را در کنار نمونه های مشابهی که توسط برندهای مختلف تولید شده است، ببینید و با هم مقایسه کنید… ادامه ای مطلب را اینجا بخوانید

آیا بعد از خرید محصولات هم، تسهیلات و خدماتی شامل حال خریداران می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شهر لوازم خانگی نه تنها تا زمان خرید، بلکه حتی پس از نهایی شدن سفارشات نیز، خدماتی را برای خریداران لحاظ نموده است.

شهر لوازم خانگی

یکی از این  خدمات، ارسال رایگان کالاهای خریداری شده، برای مشتریان است. در واقع در این مجموعه، مشتریان قرار نیست هزینه ای از بابت حمل و نقل محصولات پرداخت نمایند.

ناوگان حمل و نقل شهر لوازم خانگی که به خودروهای ایمن و استاندارد مجهز است، این آمادگی را دارد که کالاهای خریداری شده توسط اهالی پایتخت را درب منزل مشتریان تحویل داده و کالاهای متعلق به سایر هموطنان را تا باربری شهر محل سکونتشان به صورت رایگان حمل نماید.

 

یکی دیگر از خدمات شهر لوازم خانگی، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی ایام هفته است.

مشتریان محترم شهر لوازم خانگی می توانند چه در زمان قبل از خرید و چه پس از خرید و تحویل کالا، هر گونه سوال در رابطه با کالاها و محصولات را با کارشناسان مرکز پشتیبانی این مجموعه در میان بگذارند.

 

 

شهر لوازم خانگی در حال حاضر به عنوان یکی از معتبرترین و ممتازترین هایپر مارکت های تخصصی لوازم خانگی، مشغول به فعالیت بوده و استقبال طیف وسیعی از هم وطنانمان از این مجموعه، بیان کننده رضایت خاطر مشتریان، از خدمات ارائه شده می باشد.