ماشین اصلاح بامیدی Bomidi HT1 تجربه یک اصلاح بدون نقص و سریع

ماشین اصلاح بدن بامیدی

 

ماشین اصلاح مو بدن Bomidi HT1 یک دستگاه بسیار کاربردی و پرقدرت جهت اصلاح موهای سر و بدن است. با داشتن این وسیله از شر تیغ‌های اصلاح، کرم‌های موبر و سایر وسایلی که تابه‌حال برای حذف موهای زائد بدن و کوتاهی موهای سر استفاده می‌کردید، راحت می‌شوید.

این ماشین اصلاح با موتور قوی و کم‌صدا قابل استفاده در هر مکانی است و با داشتن تیغه‌های تیز و در عین حال ایمن، اصلاحی مطمئن و بدون نقص را برایتان به‌همراه خواهد داشت. به‌علاوه این شیور نیازی به اتصال فیزیکی به پریز برق ندارد و تنها با یک باتری قابل شارژ، کار اصلاح را انجام می‌دهد‌. در ادامه مطلب توضیحات جامع‌تری درباره این وسیله فوق‌العاده کاربردی آورده شده است.

طراحی ماشین اصلاح مو بدن Bomidi HT1

طراحی خوش‌دست بدنه و ارگونومیک ماشین اصلاح بامیدی باعث شده تا کاربران به‌راحتی از این وسیله استفاده کنند. همچنین به‌کارگیری متریال مرغوب و ضدآب تحت استاندارد IPX6 در پوشش بدنه آن، امکان استفاده در حمام را نیز فراهم کرده است. این ماشین اصلاح شاید به‌ظاهر کوچک و جمع‌وجور باشد، اما کاربرد آن وابسته به تیغه‌ها و موتور قدرتمندی است که دارد.

اصالت ماشین اصلاح بدن بامیدی

بدنه این محصول از ۲ تکه تشکیل شده که قسمت پایینی، نقش دسته را دارد و خاکستری رنگ است. برای اینکه این محصول را با سایر محصولات مشابه در بازار اشتباه نگیرید، شرکت سازنده تنها از رنگ خاکستری برای دسته آن استفاده کرده و رنگ‌های دیگر شامل این مدل نمی‌شوند.

ضخامت بدنه به‌گونه‌ای است که به‌راحتی در دست جا می‌شود، هرچند که اگر از دستتان هم بیفتد، شکسته نخواهد شد. اگر این محصول را از مراکز معتبری تهیه کرده باشید، باید در قسمت بدنه آن لوگوی BOMIDI را مشاهده کنید.

جهت خرید اینترنتی و اطلاع از قیمت ماشین اصلاح بامیدی Bomidi HT1 اینجا کلیک کنید.

بخش کاربردی دستگاه در نیمه بالایی بدنه آن است. ذکر این نکته لازم است که طول ماشین اصلاح مو بدن Bomidi HT1 ثابت نیست و درصورت تمایل می‌توانید بدنه آن را از قسمت مشخص شده بیرون بکشید و طول آن‌ را تا حدود ۶ سانتی‌متر افزایش دهید. این قابلیت باعث شده تا موهای زائد که در نقاط دوردست بدن هستند نیز به‌خوبی اصلاح شوند.

در پایین دستگاه، درگاهی برای اتصال کابل شارژ وجود دارد. علاوه‌بر آن یک کلید برای خاموش و روشن‌کردن ماشین اصلاح  و یک چراغ ال ای دی که نمایشگر وضعیت دستگاه است نیز در بدنه پایینی قرار دارد.

تیغه‌ها در ماشین اصلاح مو بدن Bomidi HT1

ماشین اصلاح بدن بامیدی

 

همان‌طور که گفته شد، نقش اصلی و کاربردی این ماشین اصلاح بر دوش تیغه‌های ویژه و خاص آن است. این تیغه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای تمام انواع پوست، حتی پوست‌های حساس به اصلاح، مناسب هستند و هیچ‌گونه آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند.

این تیغه‌ها گرچه بسیار تیز هستند، اما به‌دلیل اینکه با زاویه ۹۰درجه در دستگاه تعبیه شده‌اند، هیچ‌گونه خراش و زخمی در حین اصلاح ایجاد نمی‌کنند. در واقع با این وسیله هرگز نگران بریده‌شدن پوست یا اصلاح ناقص موها نباشید. نوع تیغه‌ها Super skin-friendly است که علا‌وه‌بر آقایان، بانوان نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

شانه‌ها در ماشین اصلاح مو بدن Bomidi HT1

تمامی اجزای ماشین اصلاح بامیدی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا یک محصول بی‌نظیر و کاربردی را تشکیل دهند. درکنار تیغه‌های تیز، موتوری با گشتاور بالا قرار دارد. علاوه‌بر این‌ها، شانه‌هایی که روی تیغه‌ها نصب می‌شوند، امکان این را فراهم می‌کنند تا موها در اندازه‌های مختلفی اصلاح شوند.

اگر تیغه صفرزن را حساب کنیم، این ماشین اصلاح دارای ۴ شانه است که نیاز هر کاربری را برطرف می‌کند. با توجه به اینکه این وسیله قابلیت شست‌وشو دارد، می‌توانید بعداز هربار استفاده آن ‌را بشویید و ضدعفونی کنید تا دیگر اعضای خانواده بدون نگرانی بابت مسائل بهداشتی از آن استفاده کنند.

باتری ماشین اصلاح مو بدن Bomidi HT1

نقطه قوت ماشین اصلاح بامیدی این است که شما در هر مکانی می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی اگر دسترسی به پریز برق نداشته باشید، این وسیله می‌تواند با داشتن باتری ۱۴۵۰۰میلی‌آمپر ساعتی که دارد، تا ۱۰۰ دقیقه به‌طور مداوم کار کند.

شارژ صفر تا ۱۰۰ باتری این دستگاه تنها به ۲ ساعت زمان نیاز دارد. برای شارژ باتری دستگاه، کابل مخصوصی در بسته‌بندی آن قرار دارد، اما می‌توانید از طریق پاوربانک نیز آن را شارژ کنید.

مشخصات ماشین اصلاح مو بدن Bomidi HT1

ماشین اصلاح بدن بامیدی

 

این محصول بی‌نظیر ساختار ظاهری فوق‌العاده خوش‌دست و سبکی دارد که در کنار موتور منحصربه‌فرد، تیغه‌ها و شانه‌های قابل تغییر آن، نیاز هر فردی را به پیرایش برآورده می‌کند.‌ به‌طور خلاصه، مشخصات ماشین اصلاح بامیدی مدل HT1 عبارت‌اند از:

  • قابل شست‌و‌شو و استفاده در حمام
  • اصلاح خشک و مرطوب
  • ۳ شانه قابل تعویض
  • باتری ۱۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • شارژدهی ۱۰۰ دقیقه‌ای
  • مناسب برای اصلاح موی بدن و سر
  • دارای سری صفرزن
  • قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان
  • توان ورودی ۵V 1A
  • توان کلی ۵ وات

هنگام خرید این محصول باید توجه کنید که در بسته‌بندی آن علاوه‌بر ماشین اصلاح، باید کابل شارژر، برس تمیزکننده، ۳ شانه اصلاح و دفترچه راهنما باشد. همچنین توصیه می‌شود قبل‌از استفاده حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید. https://www.hitel.ir/product/bomidi-ht1/

جمع‌بندی

ماشین اصلاح مو بدن Bomidi HT1 با داشتن موتور قدرتمند و کم‌صدا، تیغه‌هایی تیز و شانه‌های قابل تعویض توانسته نیاز هر کاربری را به پیرایش و اصلاح مو برطرف کند. با خرید این محصول و استفاده از آن، یک اصلاح کامل و بدون نقص را تجربه خواهید کرد.

ضمن اینکه اگر پوست حساسی دارید، خیال‌تان از بابت ایجاد واکنش‌های آلرژیک پوستی مانند سرخ‌شدن و تورم پوست بعداز اصلاح راحت باشد. مجموعه هایتل ارائه‌دهنده این ماشین اصلاح به‌همراه گارانتی آن است که می‌توانید با مراجعه به سایت https://www.hitel.ir/product/bomidi-ht1 و تماس با کارشناسان، نسبت به خرید این محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید.