طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی ساده و رژیمی بدون گوشت با نیمرو

طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

 

یک خوراک خوشمزه و بسیار پر طرفدار است که می توانید برای وعده صبحانه یا شام سبک تهیه کنید. این خوراک خوشمزه با سبزیجات تهیه می شود و بسیار ساده و فوری است. یک خوراک بی نظیر که طعم ومزه فوق العاده ای دارد. این خوراک خوشمزه را می توانید همراه با نان تازه یا تست میل کنید. شما به دلخواه می توانید سوسیس شکاری یا هات داگ استفاده کنید. این خوراک بی نظیر را می توانید داخل یک بشقاب در کنار هم سرو کنید. خوراک جزء دسته غذاهای بسیار ساده و فوری است. در کنار این خوراک سوسیس ایتالیایی نیمرو نیز تهیه می شود. همان طور که از نام این غذا پیداست برای کشور ایتالیا می باشد. امروز در پارسی دی طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

سوسیس شکاری و هات داگ۴ عدد
پیاز۲ عدد
فلفل دلمه۲ عدد رنگی
سیر۳ حبه
گوجه فرنگی۳ عدد
رب گوجه فرنگی۱ ق غذا خوری
تخم مرغ۱ عدد
روغن زیتونبه مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، ادویه ایتالیاییبه مقدار لازم

طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

مرحله اول: تفت دادن پیاز و سیر

ابتدا پیاز را پوست بگیرید و بشورید سپس به صورت خلالی درشت خرد کنید. داخل یک تابه مقداری کمی روغن زیتون بریزید و پیاز ها را تفت دهید تا سبک و کمی طلایی شود. سیر ها را نیز پوست بگیرید و پوره کنید و به همراه پیاز تفت دهید تا عطر سیر کمی بلند شود.

مرحله دوم: افزودن فلفل دلمه

در ادامه فلفل دلمه ای را خلالی خرد کنید. فلفل ها را به همراه پیاز و سیر تفت دهید تا نرم شود. گوجه ها را بشورید و رنده ریز بزنید و به همراه مواد تفت دهید تا آب گوجه کشیده شود. سپس رب را اضافه کنید و تفت دهید تا رب رنگ باز کند.

مرحله سوم: افزودن سوسیس

در ادامه کمی آب جوش به مواد اضافه کنید تا کمی گوجه ها پخته شوند. سوسیس ها را پوست بگیرید به صورت درسته داخل تابه گریل کنید. وقتی آب سس کمی غلیظ شد ادویه ها را به سس اضافه کنید و از روی حرارت بردارید.

مرحله چهارم: تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

تخم مرغ را به همراه کمی کره و روغن زیتون داخل تابه نیمرو کنید. حالا سس تهیه شده را داخل ظرف و یا بشقاب سرو ریخته و نیمرو و هات داگ را داخل بشقاب قرار دهید و با نان تازه سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت خوراک سوسیس ایتالیایی

  1. می توانید از کوکتل و یا انواع ژامبون ها استفاده کنید.
  2. می توانید به دلخواه از سس های دلخواه برای سرو این خوراک استفاده کنید.
  3. از روغن زیتون قابل سرخ شدن استفاده کنید.
  4. به دلخواه می توانید از فلفل تند در کنار این خوراک استفاده کنید.
  5. می توانید از کمی قارچ و یا کدو سبز نیز به همراه این خوراک سرو کنید.

همچنین ببینید

از
1
دیدگاه