طرز تهیه برگر مرغ سوخاری سریع با طعم فوق العاده خوشمزه مثل بیرون

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری

 

برگر ها یکی از خوشمزه ترین غذا های فست فودی هستند که شما می توانید آن ها را با گوشت یا مرغ تهیه کنید و برای شام یا نهار سرو کنید. برگر مرغ سوخاری تفاوت با دیگر برگر ها دارد در این است که مرغ به صورت سوخاری در نان همبرگر قرار می گیرد. ساندویچ برگر بیشتر با سینه بدون استخوان و بدون پوست تشکیل می شود که می توانید بین برش های نان قرار دهید و با گوجه و خیارشور این برگر را سرو کنید. شما می توانید در خانه یک برگر مرغ سوخاری خانگی تهیه کنید و یک ساندویچ درجه یک تهیه کنید. امروز در پارسی دی برگر سوخاری طرز تهیه برگر مرغ سوخاری را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

سینه مرغ۶۰۰ گرم
سیر۲ حبه
تخم مرغ۱ عدد
آرد۵ ق غذا خوری
شیر۲ ق غذا خوری
آرد سوخاری۱ لیوان
کورن فلکس له شده یا آرد سوخاری پفکی۱ لیوان
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
سس مایونز و خیارشور و گوجهبه مقدار لازم

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری

مرحله اول: آماده سازی مرغ

ابتدا باید سینه یا ران مرغ را بدون استخوان کنید، شما می توانید مرغ را چرخ نکنید و سوخاری کنید و سرخ کنید و یا می توانید سینه مرغ را داخل چرخ گوشت یا غذاساز یا میکسر خود ریخته و با سیر پوست کنده و ادویه ها خوب چرخ کنید تا مواد یکدست و سینه مرغ پوره شود.

مرحله دوم: تهیه مواد سوحاری

داخل یک کاسه تخم مرغ را به همراه کمی نمک و فلفل سیاه و شیر بزنید تا از لختگی خارج شود و داخل یک کاسه دیگر باید آرد سفید بریزید و در یک کاسه دیگر آرد سوخاری پفکی که می توانید کورن فلکس ذرت را بگیرید و پودر کنید و یا از پودر پانکو یا سوخاری پفکی استفاده کنید.

مرحله سوم: تهیه برگر مرغ سوخاری

در ادامه باید از مواد مرغی بردارید و در دست به آن شکل دهید، شما می توانید به صورت گرد یا کشیده به برگر حالت دهید و ابتدا داخل آرد سفید بزنید و بعد داخل مخلوط تخم مرغ و در انتها در پودر سوخاری پفکی بزنید، داخل تابه کمی روغن ریخته و برگر ها را داخل روغن سرخ کنید تا مرغ پخته و برشته و طلایی شود. نوش جان

  1. می توانید برای طعم دار کردن مرغ از ادویه مرغ یا پولبیبر نیز استفاده کنید.
  2. برای چیدمان برگر باید کمی کاهو داخل نان قرار دهید و بعد گوجه و خیار شور و برگر مرغ سوخاری را قرار دهید و در انتها سس دلخواه را روی مواد بریزید و سرو کنید.
  3. می توانید داخل سرخ کن نیز این برگر را تهیه کنید تا رژیمی تر شود.
  4. می توانید پنیر ورقه ای نیز روی ساندویچ قرار دهید.

همچنین ببینید 

از
2
دیدگاه