طرز تهیه پودر سوخاری پانکو نارنجی ساده و فوری با پاپریکا و فلفل در منزل

طرز تهیه پودر سوخاری پانکو

 

یکی از انواع پودر های سوخاری می باشد که می توانید به راحتی و سادگی در خانه آماده کنید و همراه با مواد غذایی که قرار است به آن ها آغشته شود استفاده کنید. پانکو در زبان ژاپنی به معنای تکه های کوچک نان می باشد. پودر سوخاری پانکو را می توانید با دستور پخت که در اختیار شما قرار گرفته است آن را به آسانی تهیه کنید و در زمان هایی که نمی توانید خارج از خانه بروید و یا می خواهید یک پودر سوخاری سالم را به مواد غذایی اضافه کنید آن را تهیه کنید. این پودر سوخاری غذای شما را ترد و لذیذ می کند و برای خوشمزه شدن غذا و سوخاری شدن آن می توانید از این پودر فوق العاده استفاده کنید. پودر سوخاری پانکو را می توانید با مواد اولیه کم و با باقی مانده نان باگت یا نان تست تهیه کنید. در روش خانگی پودر سوخاری شما بدون مواد نگهدارنده و سالم تر می باشد. امروز قصد داریم طرز تهیه پودر سوخاری پانکو نارنجی را در پارسی دی به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم

نان تست یا نان باگت۲۰۰ گرم
پودر پاپریکا۱ ق غذا خوری
پودر گوجه۱ ق غذا خوری
پودر گوجه۱ ق غذا خوری
نمک و زردچوبهبه مقدار لازم

طرز تهیه پودر سوخاری پانکو

مرحله اول: آماده سازی پودر

ابتدا اجازه دهید نان باگت یا نان تست کاملا خشک شود. می توانید برای این کار نان ها را در دمای خانه به صورت باز به مدت ۱ تا ۲ روز بگذارید تا نان ها در ارتباط با هوا کم کم خشک شوند. ولی اگر در تهیه پودر سوخاری عجله دارید می توانید آن ها را داخل فر یا تستر با حرارت پایین و کم خشک کنید. با این روش خیلی سریع و در زمان کوتاه پودر سوخاری آماده می شود.

مرحله دوم: آماده سازی مواد

بعد از آن که نان ها خشک شدند آن ها را در غذا ساز یا آسیاب کن پودر کنید. اگر دستگاه را ندارید می توانید نان را تکه تکه کنید و داخل نایلون زیپدار قرار دهید و با لیوان یا گوشت کوب روی آن ها بزنید تا پودر شوند. دقت کنید نایلون پاره نشود. برای جلوگیری از پارگی نایلون می توانید نایلون را دور پارچه ای بپیچید و بعد ضربه بزنید.

مرحله سوم: آماده سازی پودر سوخاری پانکو

بعد از پودر شدن نان ها، آن ها را داخل کاسه ای بریزید و ادویه ها را که شامل نمک، فلفل قرمز، زردچوبه می باشند را به همراه پودر گوجه و پاپریکا اضافه کنید و هم بزنید تا ادویه ها به همه پودر سوخاری آغشته شوند و به صورت یکدست مزه و رنگ بگیرند. با این روش پودر سوخاری شما خوش رنگ و خوش مزه می شود. سپس پودر سوخاری پانکو شما آماده است. آن را در ظرف درب بسته قرار دهید و داخل یخچال نگهداری کنید. نوش جان.

فوت و فن های دستور تهیه پودر سوخاری پانکو

  1. برای تهیه پودر پفک، ۱۰ عدد پفک را آسیاب کنید و سپس به پودر سوخاری اضافه کنید.
  2. بعد از تهیه کردن این پودر سوخاری می توانید آن را داخل ظرف درب بسته به مدت ۱ ماه داخل یخچال نگهداری کنید.
  3. اضافه کردن پودر گوجه برای خوش رنگ شدن پودر سوخاری می باشد. می توانید برای رنگ بیشتر از پودر پفک استفاده کنید.
  4. اگر دوست دارید پودر سوخاری شما درشت تر باشد به جای پودر کردن، نان ها را با دست خرد کنید تا درشت تر شود.
  5. برای خشک کردن نان ها داخل فر، فر را در دمای ۱۸۰ درجه روشن کنید و نان ها را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار دهید تا خشک شوند.

همچنین ببینید

طرز تهیه پودر سوخاری پانکو نارنجی ساده و فوری با پاپریکا و فلفل در منزل
3 (60%) 2 votes