طرز تهیه کوکو مرغ با نان تست فینگرفود خوشمزه و لذیذ و آسان گام به گام

دستور پخت کوکو مرغ با نان تست

طرز تهیه کوکو مرغ با نان تست

 

کوکو مرغ با نان تست یکی از روش های تهیه این کوکو مرغ می باشد که داخل نان تست تهیه می شود و طعم و مزه خوبی دارد و شما می توانید این کوکو خوشمزه را به راحتی در خانه و برای مهمانی ها تهیه کنید. مواد میانی این کوکو کاملا سلیقه ای ولی ترکیب مرغ و فلفل دلمه و سوسیس بسیار خوشمزه و جذاب می باشد. برای این کوکو باید از نان تست تازه استفاده کنید و حتما سعی کنید تاریخ روز نان تست را بخرید و مواد را در وسط نان تست خالی شده قرار دهید. امروز در پارسی دی طرز تهیه کوکو مرغ با نان تست را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه کوکو مرغ با نان تست

  • سینه مرغ پخته ۱ عدد
  • هویج ۱ عدد
  • فلفل دلمه کوچک ۱ عدد
  • سوسیس ۲ عدد
  • تخم مرغ ۳ عدد
  • پیازچه ۲ الی ۳ عدد
  • آرد سوخاری ۲ ق غذا خوری
  • نان تست ۱ بسته
  • نمک، فلفل سیاه، آویشن، پودر سیر به مقدار لازم

طرز تهیه کوکو مرغ با نان تست فینگرفود خوشمزه برای مهمانی

مرحله اول: پخت مرغ

ابتدا سینه مرغ را به همراه یک پیاز چهار قاچ شده و ادویه ها داخل قابلمه تفت دهید و بگذارید تا سینه مرغ پخته شود و در اوسط پخت نیز هویج را اضافه کنید و بگذارید تا هویج نیز پخته شود و یا می توانید به صورت خام رنده کنید. بعد از پخت سینه مرغ را خارج کنید و ریش ریش کنید.

مرحله دوم: خرد کردن مواد

در ادامه سوسیس را به اندازه ریز خرد کنید. پیازچه را بشورید و ساطوری خرد کنید. فلفل دلمه رنگی را نیز بشورید و یکدست خرد کنید. بهتر است همه مواد را در یک اندازه خرد کنید.

مرحله سوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه سینه مرغ ریش شده و هویج و مابقی مواد خرد شده را داخل یک کاسه بریزید و باهم خوب مخلوط کنید. ادویه ها را به همراه تخم مرغ و آرد سوخاری را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا تخم مرغ ها از لختگی خارج شود.

مرحله چهارم: پخت کوکو مرغ با نان تست

حالا باید وسط نان تست را اندازه یک مربع برش بزنید و نان تست را خارج کنید و بعد داخل تابه کمی روغن ریخته و نان تست ها را داخل تابه قرار دهید و از مواد کوکو تهیه شده در مرحله قبل وسط خالی شده نان تست بریزید و با قاشق خوب فشرده کنید و صبر کنید تا یک طرف بگیرد و طرف دیگر را برگردانید تا کوکو سرخ و برشته شود. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه کوکو مرغ با نان تست خوشمزه و ساده

  1. می توانید آب مرغ را دور نریزید و برای تهیه سوپ استفاده کنید.
  2. داخل نان تست های خالی شده را بگذارید تا خشک شود و بعد آسیاب کنید و به دلخواه ادویه اضافه کنید تا نان سوخاری خانگی داشته باشید.
  3. افزوده هویج و سوسیس دلخواه است و می توانید از مواد دیگری مانند قارچ یا ذرت نیز استفاده کنید.
  4. به دلخواه می توانید از پنیر پیتزا رنده شده نیز در تهیه مواد استفاده کنید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه