طرز تهیه تست ژامبون سوخاری فینگرفود فوق العاده خوشمزه و شیک

دستور پخت فرنچ تست سوخاری

طرز تهیه تست ژامبون سوخاری

 

تست ژامبون سوخاری یکی از فینگرفود های بسیار خوشمزه و راحت است که می توانید به راحتی در خانه برای یک شام خوشمزه تهیه کنید. تست ژامبون سوخاری از نان تست و پنیر ورقه ای و ژامبون تهیه می شود و برای مهمانی ها و تولد کنار دیگر غذا ها گزینه بسیار خوبی می باشد. تست ژامبون سوخاری به راحتی قابل تهیه است و بهتر است برای تهیه این غذا خوشمزه از نان تست تازه استفاده کنید و حتما به تاریخ تولید روی بسته بندی توجه کنید. تست ژامبون سوخاری یک انتخاب عالی برای میز مزه و سرو می باشد می توانید نحوه تهیه آن را در این رسپی به صورت گام به گام مشاهده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه تست ژامبون سوخاری را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه تست ژامبون سوخاری

  • نان تست ۱ بسته
  • تخم مرغ ۲ عدد
  • پنیر ورقه ی ۱ بسته
  • ژامبون ۳۰۰ گرم
  • پودر پانکو یا پودر سوخاری ۱ پیمانه
  • نمک، فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه تست ژامبون سوخاری فینگرفود خوشمزه و راحت

مرحله اول: آماده سازی نان تست

ابتدا به یک بسته نان تست تازه نیاز دارید. نان تست را روی تخته کار قرار دهید و دور تا دور قهوه ای نان تست با چاقو بگیرید. می توانید دور نان تست را خشک کنید و برای سوخاری استفاده کنید. نان تست را کمی وردنه کشی کنید تا کمی پهن و نازک شود.

مرحله دوم: افزودن پنیر و ژامبون

حالا باید ژامبون ها را اندازه نان تست برش بزنید و یک ورق پنیر و ژامبون روی نان تست قرار دهید. دقت کنید باید مواد حدود نیم سانت از اطراف نان فاصله داشته باشد. یک نان تست دیگر را روی مواد قرار دهید و با آب دست خود را خیس کنید و دور تا دور نان را فشار دهید تا فیکس شود و مانند چسب عمل کند.

مرحله سوم: تهیه مواد سوخاری

بدین ترتیب همه ژامبون و تست را تهیه کنید. تخم مرغ را به همراه فلفل سیاه و نمک داخل یک کاسه ریخته و با چنگال بزنید تا از لختگی خارج شود. بهتر است از یک ظرف مسطح استفاده کنید. پودر سوخاری یا پانکو را نیز داخل یک بشقاب دیگر بریزید.

مرحله چهارم: تهیه تست ژامبون سوخاری

داخل یک شیرجوش یا تابه روغن ریخته و صبر کنید تا داغ شود و بعد نان تست ها را ابتدا در مخلوط تخم مرغ و بعد در پودر سوخاری بزنید و داخل روغن داغ قرار دهید تا سرخ و طلایی شود و در انتها روی دستمال روغن گیر قرار دهید و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه تست ژامبون سوخاری فینگرفود خوشمزه برای مهمانی

  1. از روغن سرخ کردنی استفاده کنید.
  2. اگر نان تست تازه نباشد موقع وردنه کشی پاره می شود.
  3. می توانید از پودرسوخاری رنگی استفاده کنید تا ظاهر تست ژامبون سوخاری زیبا تر شود.
  4. می توانید از پنیر رنده شده نیز به دلخواه استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه