طرز تهیه کوکو سیب زمینی با فلفل دلمه و پنیر پیتزا جدید و خوشمزه و فوری

دستور پخت کوکو سیب زمینی با فلفل دلمه

 کوکو سیب زمینی با فلفل دلمه

 

کوکو سیب زمینی با فلفل دلمه یکی از کوکو های بسیار خوشمزه و ساده با طعم و مزه جدید می باشد زیرا قرار است از فلفل دلمه رنگی و پنیر پیتزا در تهیه این کوکو استفاده شود. کوکو سیب زمینی با فلفل دلمه با سیب زمینی خام تهیه می شود و به همین دلیل می توانید به سرعت یک کوکوی جذاب خانگی تهیه کنید. شما می توانید مانند عکس همه مواد کوکو را داخل تابه بریزید و از مواد میانی وسط آن ریخته و به صورت درسته سرخ کنید و برش بزنید و یا می توانید تک تک این کار را انجام دهید که این کاملا دلخواه است. امروز در پارسی دی طرز تهیه کوکو سیب زمینی با فلفل دلمه را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه کوکو سیب زمینی با فلفل دلمه

  • سیب زمینی ۴ عدد
  • تخم مرغ ۳ عدد
  • فلفل دلمه رنگی ۱ عدد
  • پنیر پیتزا ۱۵۰ گرم
  • زردچوبه ۱ ق چای خوری
  • آویشن ۱ ق غذا خوری
  • فلفل سیاه یا سفید ۱ ق مربا خوری
  • پودر پیاز ۱ ق غذا خوری
  • نمک ۱ ق مربا خوری

طرز تهیه کوکو سیب زمینی با فلفل دلمه و پنیر پیتزا

مرحله اول : آماده سازی

ابتدا باید سیب زمینی ها را پوست بگیرید و بشورید و رنده درشت یا ریز به دلخواه بزنید. حالا باید سیب زمینی ها را مشت کنید و آب سیب زمینی را حسابی بگیرد این کار در انسجام و وا نرفتن کوکو بسیار موثر است و حتما این کار را انجام دهید.

مرحله دوم : مخلوط کردن مواد

فلفل دلمه را نیز به صورت نگینی ریز خرد کنید و پنیر پیتزا را در دمای محیط قرار دهید. سیب زمینی ها را داخل یک کاسه ریخته و هم ادویه های گفته شده را به همراه نمک و تخم مرغ ها اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست شود و بعد مواد کوکو سیب زمینی را به دو قسمت تقسیم کنید.

مرحله سوم: سرخ کردن

در ادامه باید کمی کف تابه روغن بریزید و یک قسمت جدا شده از مواد کوکو را داخل تابه بریزید و با پشت قاشق خوب صاف کنید و بعد پنیر پیتزا رنده شده و فلفل دلمه را وسط کوکو سیب زمینی بریزید و بعد مابقی مواد را روی آن بریزید و روی مواد را بپوشانید و بعد تابه را روی حرارت خیلی کم به مدت نیم ساعت بگذارید تا پخته شود و بعد اطراف کوکو را آزاد کنید و داخل دیس برگردانید و طرف دیگر را نیز داخل تابه قرار دهید و برای ۲۰ دقیقه دیگر زمان دهید تا کوکو طلایی و سیب زمینی پخته شود. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه کوکو سیب زمینی با فلفل دلمه خوشمزه و فوری

  1. باید پنیر و فلفل دلمه را به فاصله چند سانت از اطراف فاصله دهید تا در حین پختن و ذوب شدن پنیر از کوکو خارج نشود.
  2. حرارت باید متوسط باشد تا سیب زمینی به خوبی پخته شود.
  3. می توانید از پنیر ورقه ای خرد شده یا چدار نیز استفاده کنید.
  4. اگر دوست دارید رنگ کوکو تیره نشود از فلفل سفید استفاده کنید.

همچنین ببینید 

از
3
دیدگاه