طرز تهیه باگت شکم پر مجلسی و خوش طعم با سبزیجات و پنیر پیتزا

طرز تهیه باگت شکم پر

 

یکی از ساندویچ های خاص و بسیار خوشمزه می باشد که کمتر کسی پیش می آید که طعم و مزه این غذا را دوست نداشته باشد. این ساندویچ با ظاهر زیبا و شیک می تواند یک پیش غذا یا وعده سیک باشد و خیلی راحت و سریع آماده و پخت می شود. مواد اولیه ی آن در دسترس است. از این ساندویچ می توانید به عنوان یک فینگرفود ساده و سریع در مهمانی های خود استفاده کنید. اگر از غذاهای تکراری خسته شدید حتما این ساندویچ متفاوت را امتحان کنید. امروز می خواهیم در پارسی دی طرز تهیه ساندویچ شکم پر را آموزش دهیم.همراه ما باشید.

مواد لازم

تخم مرغ۳ عدد
شیر۳ ق غذا خوری
فلفل دلمه۱ عدد
فلفل سبز تند۱ عدد (اختیاری)
سوسیس۱۵۰گرم
پنیر پیتزا۱۰۰ گرم
گوجه فرنگی۱ عدد بزرگ
نان باگت۳ عدد
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه ی باگت شکم پر با فلفل دلمه و سوسیس

مرحله اول: آماده سازی مواد

ابتدا فر با دمای ۱۸۰ درجه روشن کنید تا گرم شود. فلفل دلمه و گوجه را شسته و به صورت نگینی خرد کنید. سپس سوسیس سوجوک یا سوسیس دلخواه خود را روی تخته برش بزنید و نگینی خرد کنید و آن ها را کنار بگذارید. تخم مرغ ها را در ظرفی بریزید و با همزن دستی به خوبی مخلوط کنید تا از لختگی خارج شود. سپس شیر را به تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید. بعد از آن نمک و فلفل را به مخلوط اضافه کنید. موادی را که خرد کردید به مخلوط اضافه کنید و مجدد هم بزنید و مخلوط کنید. پنیر پیتزا را به مواد اضافه کنید.

مرحله دوم: آماده سازی نان باگت

نان باگت را به صورت طولی برش دهید و نصف خمیر داخل نان را خارج کنید. سپس مخلوط از قبل آماده شده را داخل نان باگت بریزید. روی سینی مخصوص فر رابا کمک قلمو کمی چرب کنید. ساندویچ ها را داخل سینی قرار دهید. سپس سینی را داخل فر قرار دهید و اجازه دهید تخم مرغ ها کاملا پخته شود و شکل ساندویچ از خامی خارج شود و نان ها طلایی شوند.

مرحله سوم: سرو ساندویچ ها

بعد از پخته شدن باگت ها سینی را از فر خارج کنید و ساندویچ ها را روی تخته برش قراردهید و با چاقو اره ی باگت را به چند قسمت برش دهید تا راحت تر سرو شود. می توانید ساندویچ ها را در ظرف مورد نظر بچینید و از دورچین ریحان و فلفل سبز و زیتون استفاده کنید. غذا آماده است نوش جان.

فوت و فن های دستور پخت نون باگت شکم پر

  1. می توانید برای پحت از ماکروویو به جای فر استفاده کنید و در حالت کانوکشن قرار دهید.
  2. داخل مایه تخم مرغ، می توانید از سیزیجات تازه یا خشک استفاده کنید.
  3. می توانید نان باگت را خود در منزل تهیه کنید سپس این غذای خوشمزه را آماده کنید.
  4. می توانید از گوشت چرخ کرده به جای سوسیس استفاده کنید.
  5. می توانید روی ساندویچ پنیر ورقه ای قرار دهید.

همچنین ببینید

از
5
دیدگاه