طرز تهیه اسنک سوخاری با نان تست و گوشت چرخ کرده ساده و خوشمزه

اسنک سوخاری

 

اسنک ها یکی از خوشمزه ترین فست فود ها هستند که طعم و مزه بی نظیری دارد و ترکیب این اسنک خوشمزه با پودر سوخاری فوق العاده ترد و خوشمزه می شود که شما می توانید برای مهمانی ها تهیه کنید. برای مواد میانی اسنک می توانید به روش دلخواه خود عمل کنید از ژامبون یا سیب زمینی یا سوسیس استفاده کنید و یا می توانید از گوشت چرخ کرده استفاده کنید که طعم هم پسندی دارد و برای مهمانی ها و تولد ها یکی از بهترین گزینه ها می باشد. امروز در پارسی دی طرز تهیه اسنک سوخاری را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

نان تست۱ بسته
گوشت چرخ کرده۲۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
قارچ۳ عدد
فلفل دلمه۱/۲ عدد
تخم مرغ۲ عدد
پودر سوخاری۱ لیوان
پنیر پیتزابه مقدار لازم
نمک،فلفل سیاه،پودر پابریکا ،پودرسیر،زرچوبهبه مقدار لازم

طرز تهیه اسنک سوخاری

مرحله اول: تفت دادن مواد

در ابتدا باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه کمی تفت دهید تا سبک و شیشه ای شود و بعد گوشت چرخ کرده را به همراه ادویه ها اضافه کنید و تفت دهید تا گوشت خوب سرخ شود و در ادامه فلفل دلمه اضافه کنید و تفت تا مواد نرم شود.

مرحله دوم: تهیه مواد میانی

در ادامه قارچ را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا آب اضافه قارچ کشیده شود و در انتها باید پنیر پیتزا را اضافه کنید و درب تابه را قرار دهید و بعد از چند دقیقه از روی حرارت بردارید تا پنیر خوب ذوب شود. به همین راحتی مواد میانی اسنک تهیه شده است.

مرحله سوم: آماده سازی اسنک

در ادامه باید دور قهوه ای نان تست را با کمک چاقو بگیرید. از مواد میانی داخل آن قرار دهید و یک نان تست روی آن قرار دهید، می توانید به صورت مثلی برش بزنید و یا می توانید به صورت کامل برش زده و سرخ کنید.

مرحله چهارم: سرخ کردن

مرحله دوم: افزودن سبزیجات

در ادامه باید تخم مرغ ها را داخل یک کاسه بزنید تا از لختگی خارج شود و بعد داخل یک کاسه دیگر پودر سوخاری را بریزید و در ادامه اسنک را ابتدا در تخم مرغ و بعد در پودر سوخاری بغلطانید و داخل یک تابه سرخ کنید تا هر دو طرف برشته و طلایی شود. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت اسنک سوخاری

  1. می توانید بجای گوشت از مرغ خرد شده یا سوسیس و کالباس نیز استفاده کنید.
  2. با روغن کم سرخ کنید و کم کم روغن اضافه کنید زیرا نان تست روغن را به خودش جذب می کند و ممکن است اسنک شما خیلی چرب شود.
  3. حتما باید به تخم مرغ خوب آغشته کنید تا پودر سوخاری خوب به آن بچسبد.
  4. می توانید از از انواع سس ها برای سرو این اسنک استفاده کنید و به دلخواه داخل تابه گریل سرخ کنید.

همچنین ببینید 

طرز تهیه اسنک سوخاری با نان تست و گوشت چرخ کرده ساده و خوشمزه
3.7 (73.33%) 3 votes