طرز تهیه اسنک گوشت چرخ کرده و قارچ در ماهیتابه و ساندویچ ساز

طرز تهیه اسنک گوشت

 

یکی از انواع خانواده اسنک ها می باشد که بسیار خوشمزه و مجلسی است و شما به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید. شما حتی اگر دستگاه ساندویچ ساز نداشته باشید می توانید داخل تابه این اسنک را تهیه کنید و برای مهمانی و تولدها حاضر کنید. شما به دلخواه می توانید اسنک ها را در طعم ها و مزه های مختلفی داشته باشید. اگر از دستگاه ساندویچ ساز استفاده می کنید دقت کنید که دستگاه را خوب چرب کنید و بگذارید ۵ دقیقه داغ شود تا نان تست ها داخل آن نچسبند و مهم ترین نکته در تهیه اسنک ها این است که نان تست بسیار تازه باشد شما می توانید اسنک گوشت را در ساندویچ ساز و ماهیتابه و فر بپزید. امروز در پارسی دی اسنک گوشت و قارچ را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم

گوشت چرخ کرده۳۰۰ گرم
فلفل دلمه۱ عدد
پیاز۱ عدد
قارچ۱۰ عدد
رب۱ ق غذا خوری
پنیر پیتزا یا پنیر ورقه ایبه مقدار لازم
نان تست۱ بسته
گوشت چرخ کردهبه مقدار لازم

طرز تهیه اسنک گوشت چرخ کرده در ماهیتابه و ساندویچ ساز

مرحله اول: تفت دادن گوشت

ابتدا پیاز را پوست گرفته و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه با کمی زردچوبه تفت دهید تا کمی سبک و طلایی شود سپس در ادامه گوشت چرخ کرده را به همراه کمی فلفل سیاه و نمک اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند.

مرحله دوم: افزودن قارچ و فلفل دلمه

در ادامه فلفل دلمه نگینی شده و قارچ اسلایس شده را اضافه کنید و خوب مواد تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود اصلا نباید مواد مرطوب باشد و آب آن باید کاملا کشیده شود در ادامه تمام ادویه ها را به همراه رب اضافه کنید و خوب تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود سپس از روی حرارت بردارید و بگذارید تا خنک شود.

مرحله سوم: آماده سازی اسنک

نان های تست را از نایلون خارج کرده و می توانید به دلخواه دور نان ها را با چاقو اره ای برش بزنید سپس روی هر لایه نان تست برای خوش تر شدن کمی سس کچاب بزنید و مقداری از مواد گوشتی را به همراه پنیر ورقه ای یا پنیر پیتزا بریزید و یک نان تست روی آن قرار دهید و این کار را برای همه نان و مواد گوشتی انجام دهید.

مرحله چهارم: پخت در ساندویچ ساز

برای پخت در ساندویچ ساز باید دستگاه را کمی گرم کنید سپس اسنک ها را داخل اسنک ساز قرار دهید و درب دستگاه را برای ۱۰ دقیقه بسته تا اسنک ها طلایی شود سپس داخل دیس قرار دهید و روی آن سس قرمز و سفید بریزید.

مرحله پنجم: پخت اسنک در ماهیتابه

برای پخت اسنک به روی گاز اسنک ها را در یک تابه نچسب چرب شده قرار دهید و یک جسم سنگین روی آنها قرار دهید سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا پخته طلایی شود سپس آن را برگردانید تا اسنک ها طلایی شوند. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه اسنک گوشت چرخ کرده و قارچ

  1. می توانید رب را حذف کنید.
  2. برای عطر و بو بیشتر می توانید کمی زعفران اضافه کنید.
  3. افزودن قارچ سلیقه ای می باشد و قابل حذف است.
  4. می توانید بجای گوشت از مرغ یا کالباس استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
19
دیدگاه