طرز تهیه اسنک تن ماهی و پیازچه و پنیر خامه ای ساده و خوشمزه

طرز تهیه اسنک تن ماهی

 

یکی از انواع اسنک ها می باشد که همان طور که از نامش مشخص است از تن ماهی استفاده می شود و بسیار خوشمزه می باشد و یک میان وعده خوشمزه یا یک شام بسیار ساده و سبک است که می توانید به راحتی تهیه کنید. به دلخواه می توانید از انواع سبزیجات دلخواه در این اسنک استفاده کنید شما می توانید این اسنک را داخل ساندویچ ساز تهیه کنید و اگر ساندویچ ساز ندارید نگران نباشید می توانید به راحتی داخل تابه نیز تهیه کنید یا حتی می توانید فقط در تابه گریل کنید. امروز در پارسی دی اسنک تن ماهی و پیازچه و پنیر خامه ای را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

نان تست۱ بسته
تن ماهی۱ قوطی
خیارشور۵ عدد
جعفری۱ ق غذاخوری
پیازچه۲ ساقه
پنیر خامه ای۱ ق غذا خوری
سس مایونزبه مقدار لازم
نمک،فلفل سیاه، پودر سیربه مقدار لازم

طرز تهیه اسنک تن ماهی و پیازچه و پنیر خامه ای

مرحله اول: آماده سازی تن ماهی

ابتدا قوطی تن ماهی را داخل آب قرار دهید و به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید تا باکتری ناسالم آن کشته شود سپس روغن اضافی آن را دور بریزید. خیارشور را نگینی ریز خرد کنید.

مرحله دوم: آماده سازی

جعفری و پیازچه را خوب بشورید و نگینی ریز خرد کنید. حالا تن ماهی را داخل کاسه ریخته و خیارشور و سبزیجات و پنیر خامه ای را که بهتر است از پنیر خامه ای کم نمک یا همان ماسکارپونه استفاده کنید اضافه کنید در انتها ادویه ها و نمک را به مواد بزنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله سوم: تهیه اسنک تن ماهی در ساندویچ ساز

روی یک ظرف نان تست کمی سس مایونز بزنید و مقداری از مواد ساندویچ را روی نان بریزید و طرف دیگر نان را روی مواد گذاشته و در دستگاه ساندویچ ساز که از قبل گرم کردید به مدت ۵ دقیقه قرار دهید تا برشته و طلایی شود و بعد به صورت مثلثی برش بزنید و سپس به همراه سس دلخواه سرو کنید.

مرحله چهارم: تهیه اسنک داخل تابه

برای تهیه اسنک داخل تابه ساندویچ ها را داخل تابه که از قبل گرم کردید قرار دهید و یک جسم سنگین را فویل بپوشانید و روی ساندویچ ها قرار دهید تا یک طرف آن برشته شود سپس برگردانید تا طرف دیگر نیز طلایی شود به همین راحتی نوش جان.

فوت و فن های دستور پخت اسنک تن ماهی

  1. به دلخواه به جای پنیر خامه ای پینر ورقه ای یا رنده شده می توانید استفاده کنید.
  2. تن ماهی را حتما بجوشانید.
  3. می توانید از کمی برگ ریحان تازه نیز در تهیه این اسنک استفاده کنید.
  4. از صفحه ساندویچ ساز یا گریل دستگاه می توانید به دلخواه استفاده کنید.

همچنین ببینید  

طرز تهیه اسنک تن ماهی و پیازچه و پنیر خامه ای ساده و خوشمزه
3 (60%) 2 votes