طرز تهیه نان برگر شکم پر شام خوشمزه و ساده و سریع با گوشت چرخ کرده

دستور پخت نان برگر شکم پر

طرز تهیه نان برگر شکم پر

 

نان برگر شکم پر یکی ایده های بسیار خوب و خوشمزه و ساده برای تهیه یک شام می باشد. اگر دوست دارید یک شام متفاوت و فوری تهیه کنید فقط کافی به تعداد نفرات نان برگر تهیه کنید و داخل آن را با مواد میانی پر کنید و در فر قرار دهید. شما می توانید در تهیه این غذای خوشمزه و مواد میانی از مواد دلخواه و سبزیجات مختلف استفاده کنید. نان برگر شکم پر یک ایده بسیار خوب برای وقت های می باشد که زمان یا ایده مناسب برای تهیه شام ندارید پس دست به کار شوید و چند عدد نان برگر تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه نان برگر شکم پر را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه نان برگر شکم پر

  • نان برگر ۶ عدد
  • گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
  • پیاز ۱ عدد
  • فلفل دلمه ۱ عدد
  • سیب زمینی ۱ عدد
  • رب گوجه فرنگی ۱ ق غذا خوری
  • سیر ۱ حبه
  • تخم مرغ ۶ عدد
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه نان برگر شکم پر با گوشت چرخ کرده ساده و سریع برای شام

مرحله اول: تفت دادن پیاز و سیر

ابتدا باید نان برگر را اماده کنید برای این کار سر نان ها را ببرید و داخل آن را خالی کنید دقت کنید از نان برگر های برش خرد نباید استفاده کنید و نان باید گرد باشد. پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید. داخل تابه ای کمی روغن ریخته و پیاز را به همراه کمی زردچوبه تفت دهید تا سبک و شیشه ای شود سپس سیر رنده شده را اضافه کنید.

مرحله دوم: افزودن گوشت

در یک تابه دیگر کمی روغن ریخته و سیب زمینی را پوست بگیرید و مکعبی ریز خرد کنید و کمی سرخ کنید تا طلایی و نرم شود. گوشت را به مخلوط پیاز و سیر اضافه کنید و خوب هم بزنید تا گوشت تغییر رنگ دهد و سرخ شود و بعد ادویه ها را اضافه کنید.

مرحله سوم: تهیه مواد میانی

در ادامه باید فلفل دلمه را بشورید و خرد کنید و به همراه سیب زمینی به مواد فوق اضافه کنید و هم بزنید. در انتها باید رب را اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و خوش رنگ شود. مواد میانی حاضر شده را از روی حرارت بردارید.

مرحله چهارم: پخت نان برگر شکم پر

حالا باید مقداری از مواد داخل شکم برگر بریزید و بعد تخم مرغ ها را داخل کاسه شکسته و هم بزنید و مقداری از آن را روی هر برگر بریزید تا پایین برود و جذب مواد شود و یا می توانید هر یک تخم مرغ را به صورت جداگانه بدون هم زدن داخل مواد بریزید و در فر از قبل گرم شده قرار دهید و برای ۱۰ دقیقه زمان دهید تا تخم مرغ پخته شود. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه نان برگر شکم پر خوشمزه و ساده و فوری

  1. می توانید تخم مرغ را حذف کنید و از پنیر پیتزا استفاده کنید.
  2. به دلخواه می توانید از قارچ یا ذرت استفاده کنید.
  3. برای زیبایی بیشتر غذا از فلفل دلمه رنگی استفاده کنید.

همچنین ببینید  

طرز تهیه نان برگر شکم پر شام خوشمزه و ساده و سریع با گوشت چرخ کرده
5 (100%) 1 votes