طرز تهیه ساندویچ هندی خیلی خوشمزه و ساده و مخصوص با هات داگ پنیری

دستور پخت ساندویچ هندی

طرز تهیه ساندویچ هندی

 

ساندویچ هندی یکی از ساندویج های بسیار خوشمزه و ساده می باشد که شبیه به بندری خودمان است و طعم و مزه فوق العاده ی دارد. شما می توانید این ساندویچ خوشمره با نان باگت تازه تهیه و برای شام یا نهار تهیه کنید. ساندویچ هندی را می توانید با هات داگ پنیری یا سوسیس آلمانی تهیه کنید که هر دو بسیار خوشمزه می باشد. میزان ادویه ها و تندی این ساندویچ به ذائقه شما بستگی دارد و می توانید آن را تند یا معمولی تهیه کنید. این مواد برای سه نفر مناسب است و شما می توانید بر اساس تعداد افراد میزان ها را تغییر دهید. امروز در پارسی دی طرز تهیه ساندویچ هندی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ هندی تند و تیز و خوشمزه

  • هات داگ پنیری ۳ عدد
  • پیاز بزرگ ۱ عدد
  • رب گوجه فرنگی ۲ ق غذا خوری
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، فلفل قرمز، پودر تخم گشنیز به مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ هندی خوشمزه و راحت و مخصوص

مرحله اول: تفت دادن پیاز

پیاز را پوست بگیرید و به صورت خلالی درشت یا ریز بستگی به ذائقه شما خرد کنید و داخل تابه به همراه کمی روغن تفت دهید تا سبک شود و درب تابه را قرار دهید تا پیاز ها کاملا نرم شوند و بعد به آن ادویه ها و کمی نمک را اضافه کنید و تفت دهید تا عطر پیاز ها بلند شود.

مرحله دوم: افزودن رب

در ادامه رب را به مواد اضافه کنید و خوب تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود و رب خوشرنگ شود و بعد هات داگ ها را از غلاف خارج کنید و به اندازه دلخواه خرد کنید و به همراه ۱/۲ پیمانه آب جوش به مواد اضافه کنید و هم بزنید. به دلخواه می توانید در این مرحله از سیب زمینی سرخ شده یا آبپز شده نیز استفاده کنید که این کاملا دلخواه است.

مرحله سوم: تهیه ساندویچ هندی

در ادامه باید ۱۰ دقیقه درب تابه را بسته و بگذارید تا سس جذب سوسیس ها بشود و سس غلیظی تبدیل شود. به همین راحتی ساندویچ هندی خوشمزه ما حاضر شده است و با خیارشور خرد شده و گوجه فرنگی و کاهو خرد شده سرو کنید و نوش جان کنید.

نکات کلیدی در تهیه ساندویچ هندی آسان و خوشمزه و ساده

  1. می توانید به دلخواه به مواد فلفل دلمه خرد شده نیز اضافه کنید.
  2. می توانید به دلخواه سوسیس ها یا هات داگ را به صورت جداگانه سرخ کنید و بعد مواد اضافه کنید.
  3. می توانید برای سرو از ترشی ها نیز استفاده کنید.
  4. اگر از سوسیس معمولی استفاده می کنید و از کمی پنیر پیتزا رنده شده نیز استفاده کنید و در ۵ دقیقه انتهای به مواد اضافه کنید و درب تابه را بسته و بگذارید تا پنیر ذوب شود.

همچنین ببینید

طرز تهیه ساندویچ هندی خیلی خوشمزه و ساده و مخصوص با هات داگ پنیری
5 (100%) 1 votes