طرز تهیه ساندویچ فیله سوخاری ساده و خوشمزه با قارچ و پنیر

طرز تهیه ساندویچ فیله سوخاری

 

یکی از انواع ساندویچ و سوخاری ها می باشد که می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید شما برای تهیه این ساندویچ فیله مرغ سوخاری باید ابتدا مرغ را مزه دار و سپس سوخاری کنید و به همراه مختلفات سرو کنید. شما می توانید از نان همبرگر و یا نان باگت معمولی برای تهیه این ساندویچ استفاده کنید همچنین ساندویچ فیله سوخاری برای مهمانی و تولد نیز گزینه بسیار مناسبی است و می تواند یک شام خوشمزه فست فودی باشد اگر به غذاهای فست فودی و سوخاری علاقمند هستید این پست را دنبال کنید. امروز در پارسی دی ساندویچ فیله سوخاری با قارچ و پنیر را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

فیله مرغ۳ عدد
ماست۳ ق غذا خوری
قارچ۱۵۰ گرم
سس مایونز۱ ق غذا خوری
سس خردل۱ ق غذا خوری
سس تند گلوریابه مقدار لازم
سیب زمینی۲ عدد
پودر سوخاری پانکو۱/۲ پیمانه
پودر سوخاری۱/۲ پیمانه
پنیر خامه ای گودا یا چداربه مقدار لازم
پیاز۱ عدد
نان باگت یا ساندویچیبه مقدار لازم
گوجه و کاهو و خیارشوربه مقدار لازم
نمک، پاپریکا، فلفل سیاه، پونه کوهی، آویشن، پودر سیربه مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ فیله سوخاری با قارچ و پنیر

مرحله اول: مزه دار کردن مرغ

ابتدا فیله مرغ را خوب بشورید و با دستمال خشک کنید سپس داخل یک ظرف قرار دهید و بعد سس خردل و ماست و تمام ادویه ها را به همراه کمی سس گلوریا اضافه کنید و خوب فیله های مرغ را ماساژ دهید و برای ۲ ساعت داخل یخچال قرار دهید ولی بهتر است برای داشتن یک ساندویچ خوشمزه از شب قبل مرغ را مزه دار کنید.

مرحله دوم: تهیه مواد سوخاری

داخل یک بشقاب پودر سوخاری پانکو که می توانید از فروشگاه به همین نام خریداری کنید را به همراه پودر سوخاری و کمی نمک و پاپریکا خوب مخلوط کنید.

مرحله سوم: سوخاری کردن مرغ

فیله های مزه دار شده مرغ را داخل پودر سوخاری ها بزنید و کمی با دست فشار دهید سپس سریع داخل روغن داغ انداخته و بگذارید تا خوب سوخاری و طلایی شود سپس روی دستمال روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود از قبل سیب زمینی ها را نیز پوست کنده و خلالی خرد کنید و داخل روغن سرخ کرده و روی دستمال قرار دهید.

مرحله چهارم: تهیه سس قارچ

برای تهیه سس قارچ ابتدا قارچ ها را شسته و اسلایس کنید سپس داخل تابه با کمی کره تفت دهید آب قارچ کشیده شود و بعد کمی پاپریکا و فلفل سیاه زده در انتها پنیر دلخواه را اضافه کنید و بعد از ذوب شدن پنیر از روی حرارت بردارید.

مرحله پنجم: تهیه ساندویچ سوخاری

نان باگت یا نان دلخواه را باز کنید و مقداری کاهو و گوجه حلقه شده قرار دهید سپس روی مواد فیله سوخاری و کمی سس قارچ و خیارشور و پیاز خرد شده قرار دهید و به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه ساندویچ فیله سوخاری

  1. سس رنچ یا سس کچاب گزینه خوبی برای سرو این ساندویچ است.
  2. هر چقدر مرغ بیشتر مزه دار شود طعم بهتری خواهد داشت.
  3. می توانید از هر نوع پودرسوخاری استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
2
دیدگاه