طرز تهیه ساندویچ مرغ سوخاری فست فودی خوشمزه با سیب زمینی

طرز تهیه ساندویچ مرغ سوخاری

 

یکی از انواع ساندویچ ها می باشد که بسیار خوشمزه و برای کسانی که طعم مرغ های سوخاری را دوست دارند جذاب است، ساندویچ ها همیشه یکی از جذاب ترین شام ها و یا وعده های غذایی می باشد که بیشتر سعی می کنیم به صورت آماده آن را تهیه کنیم ولی تهیه این ساندویچ در منزل کار بسیار آسان و سالمی است زیرا بچه ها عاشق فست فود و سوخاری ها هستند و بهتره ما یاد بگیریم خودمان برای آنها تهیه کنیم. برای تهیه این ساندویچ ابتدا باید مرغ را آماده کنید که می توانید از سینه مرغ یا فیله استفاده کنید. امروز در پارسی دی ساندویچ مرغ سوخاری فست فودی با سیب زمینی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

سینه مرغ۱ عدد
شیر۱ لیوان
سرکه سفید۱ ق غذا خوری
آرد سوخاری۱ پیمانه
آرد سفید۱ پیمانه
سیب زمینی۲ عدد
گوجه و خیارشور و کاهوبه مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، پودر سیر، آویشنبه مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ مرغ سوخاری فست فودی با سیب زمینی

مرحله اول: مزه دار کردن مرغ

ابتدا سینه مرغ بدون استخوان را به اندازه دلخواه برش بزنید و داخل یک کاسه بریزید و به آن شیر و سرکه و تمام ادویه ها را اضافه کنید و هم بزنید و روی کاسه را بپوشانید و برای ۱ ساعت بگذارید مرغ داخل یک مخلوط بماند تا مزه ها به خورد هم برود.

مرحله دوم: سوخاری کردن مرغ

در ادامه داخل یک بشقاب آرد سفید و سوخاری و کمی آویشن و پاپریکا و پودر سیر و فلفل سیاه و کمی نمک بزنید و هم بزنید تا مواد مخلوط شوند سپس مرغ ها را از یخچال بیرون بیاورید و داخل مخلوط آردها بزنید و کمی با دست آن را فشار دهید تا حالت اسپایسی پیدا کند.

مرحله سوم: تهیه مرغ سوخاری

در ادامه داخل یک تابه یا شیر جوش روغن ریخته و مرغ ها را داخل روغن داغ سرخ کنید تا طلایی شود سپس روی دستمال روغن گیر قرار داده تا روغن اضافی آن خارج شود در ادامه گوجه و خیارشور و کاهو را نیز خرد کنید.

مرحله چهارم: تهیه سیب زمینی

برای تهیه سیب زمینی آن ها را بشورید و داخل مخلوط آب سرد و کمی یخ قرار دهید تا نشاسته اضافی آن از بین برود سپس آبکش کنید و داخل روغن داغ سرخ کنید و بعد از سرخ کردن روی آنها نمک و کمی پودر سیر بزنید.

مرحله پنجم: تهیه ساندویچ مرغ سوخاری

حالا شما برای تهیه ساندویچ مرغ سوخاری می توانید از نان پیتا یا نان باگت و یا نان همبرگر به دلخواه استفاده کنید و مرغ های سوخاری را داخل نان مورد نظر گذاشته و سیب زمینی و خیارشور و گوجه و کاهو و انواع سس را اضافه کنید و سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت ساندویچ مرغ سوخاری با سیب زمینی

  1. اگر از نان پیتا استفاده می کنید بعد از رول کردن با کمک فویل آن را بپیچانید.
  2. می توانید به دلخواه بجای آدر سوخاری از پودر پانکو استفاده کنید.
  3. شیر و سرکه باعث از بین بردن بوی زهم مرغ می شود.
  4. می توانید از کمی پنیر ورقه ای نیز استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
2
دیدگاه