طرز تهیه ساندویچ میگو با قارچ خوشمزه و آسان بدون بوی زهم

طرز تهیه ساندویچ میگو

 

یکی از بهترین و مقوی ترین ساندویچ ها می باشد که برای کودکان بسیار مفید است. میگو برخلاف ظاهر نه چندان جذابش منبع خوبی از بیشتر ویتامین ها بخصوص آهن است و برای افرادی که دچار کم خونی هستند این ساندویچ بسیار مناسب است و می تواند یک میان وعده خوشمزه برای بچه ها در مدرسه ها باشد. میگو غذایی دریایی است که علاوه بر طعم خوب آن بسیار کم کالری می باشد. روش های پخت میگو بسیار متنوع می باشد و مهم ترین نکته در همه روش ها زمان پخت میگو می باشد که نباید بیش از اندازه سرخ شود زیرا حالت لاستیکی به خود می گیرد. مواد مرینت در رسپی های مختلف متفاوت است ولی ما به شما بهترین روش برای گرفتن بوی زهم میگو را یاد خواهیم داد. امروز در پارسی دی ساندویچ میگو با قارچ را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم

میگو سایز متوسط۴۵۰ گرم
قارچ۲۰۰ گرم
کره۲۵ گرم
پیاز۱ عدد
سیر۵ حبه
آبلیمو ترش۱.۵ ق غذا خوری
سس مایونز۱ ق غذا خوری
سس وچستر۱ ق غذا خوری
نان باگتبه مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، ادویه ماهیبه مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ میگو با قارچ ساده

مرحله اول: مرینت کردن میگو

ابتدا میگو ها را خوب پاک کنید و رگ گیری کنید و سپس خوب شسته و داخل آبکش قرار دهید سپس پیاز و سیر را پوست بگیرید و خرد کنید و میگو ها را به همراه پیاز و سیر و ادویه ها و آبلیمو و سس مایونز و سس وچستر داخل کاسه ریخته و میگو ها را با مواد خوب مخلوط کنید سپس روی کاسه را بپوشانید و برای ۱ الی ۲ ساعت داخل یخچال استراحت دهید.

مرحله دوم: تفت دادن قارچ

قارچ ها را خوب بشورید و اسلایس کنید و مقداری آبلیمو روی آنها ریخته تا سیاه نشوند سپس داخل یک تابه مقداری روغن ریخته تا داغ شود و قارچ ها را اضافه کنید و تفت دهید تا آب قارچ ها کشیده شود.

مرحله سوم: سرخ کردن میگوها

میگو ها را از مواد مرینت جدا کنید. داخل یک تابه کره را ریخته تا ذوب شود سپس میگو ها را داخل تابه ریخته و تفت دهید زمان پخت میگو باید بین ۵ الی ۷ دقیقه باشد میگو ها را بعد از سرخ شدن از تابه خارج کنید.

مرحله چهارم: تهیه ساندویچ میگو با قارچ

باگت ها را باز کنید و به دلخواه داخل آن کاهو گوجه خرد شده قرار دهید و میگو قارچ های سرخ شده را داخل میگو بریزید و کمی سس خردل و مایونز بریزید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت ساندویچ با میگو

  1. می توانید به دلخواه مقدار فلفل قرمز را بیشتر بریزید تا ساندویچ میگو بندری داشته باشید.
  2. افزودن قارچ اختیاری می باشد.
  3. می توانید کمی پنیر پیتزا رنده شده را گرم کنید و داخل ساندویچ بریزید.
  4. می توانید کمی فلفل دلمه نیز سرخ کنید و داخل ساندویچ بریزید.
  5. از آب نارنج نیز می توانید در مرینت کردن استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
2
دیدگاه