طرز تهیه ساندویچ رست بیف رستورانی خوشمزه با گوشت ریش ریش شده

ساندویج رست بیف

 

یکی از خوشمزه ترین ساندویچ ها می باشد که نام آن در میان منوی رستوران ها چشمک می زند این ساندویچ ریشه انگلیسی دارد آنها رست بیف را در فر می پختند. ساندویچ رست بیف از تکه گوشت گاو تهیه می شود. یکی از بهترین ساندویچ های رست بیف جهان در سواحل شمالی ماساچوست پخته می شود مردم این منطقه اعتقاد دارند این ساندویچ در سال ۱۹۵۱ توسط مردم این منطقه اختراع شده است. این ساندویچ هم با نان گرد و هم نان معمولی تهیه می شود.ساندویچ رست بیف را با انواع سس مایونز یا پنیر آمریکایی سرو می کنند. همچنین این ساندویچ هم به صورت گرم و هم سرد سرو می شود. امروز در پارسی دی یک ساندویچ رست بیف رستورانی بسیار خوشمزه را به شما آموزش خواهیم داد تا در منزل با هزینه کمتری نسبت به بیرون تهیه کنید با ما همراه باشید.

مواد لازم

گوشت گوساله۳۵۰ گرم
پیاز۱ عدد
قارچ۲۵۰ گرم
پنیر ورقه ایبه میزان لازم
کاهو خرد شدهبه میزان لازم
سس فرانسوی۲ ق غذا خوری
نان ساندویچیبه مقدار لازم
نمک و فلفل سیاه، پودر سیر،کاری، رزماری، آویشنبه مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ رست بیف

مرحله اول : پخت رست بیف

گوشت گوساله را خرد کرده داخل قابلمه با روغن و بدون هیچ افزودنی دیگری شروع می کنیم به تفت دادن تا گوشت ها کاملا سرخ شوند سپس وقتی گوشت آب انداخت یک عدد پیاز خلالی شده را افزوده و با گوشت تفت می دهیم سپس مقداری پودر پیاز و رزماری و آویشن و فلفل سیاه و کاری و پودر سیر را افزوده و هم میزنیم و مقداری آب جوش داخل گوشت ریخته و اجازه می دهیم تا گوشت ها خوب پخته شوند بعد از پخت یک سس غلیظ همراه با گوشت های پخته شده شما خواهید داشت. گوشت ها را از سس خارج میکنیم و ریش ریش کرده کنار میگذاریم.

مرحله دوم : تفت دادن قارچ و گوشت

قارچ ها را خوب شسته و اسلایس کنید و ۱ ق غذا خوری آبلیمو ترش به قارچ ها بزنید تا سیاه نشوند سپس آن ها را داخل تابه با حرارت بالا تفت بدهید کمی بعد گوشت های ریش ریش شده را با قارچ تفت دهید تا با هم مخلوط شوند نیاز به سرخ کردن زیاد گوشت نیست زیرا باعث خشک شدن و از دست رفتن آب گوشت می شود در انتها سس آب گوشت را افزوده و هم بزنید تا از حالت ژله ای خارج شود مقداری نمک اضافه کرده و رست بیف را از روی حرارت بر میداریم.

مرحله سوم : تهیه ساندویچ رست بیف

نان ساندویچی مورد نظر را برش بزنید و داخل آن سس فرانسوی بمالید سپس مقداری کاهو خرد شده با پنیر ورقه ای قرار داده و مخلوط رست بیف را داخل نان ها قرار می دهیم ساندویچ رست بیف را برای چند دقیقه داخل فر بگذارید تا پنیر کمی آب شود سپس سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت ساندویچ رست بیف

  1. از گوجه حلقه شده یا چیپس به دلخواه برای مواد میانی این ساندویچ می توانید استفاده کنید.
  2. مقداری گشنیز خشک و ریحان خشک به مواد گوشتی رست بیف اضافه کرده تا طعم بی نظیر ایتالیایی به این غذا بدهد.
  3. ساندویچ را زیاد داخل فر نگذارید وگرنه خشک می شود.

همچنین ببینید

طرز تهیه ساندویچ رست بیف رستورانی خوشمزه با گوشت ریش ریش شده
4.1 (82.22%) 9 votes