طرز تهیه کلاب ساندویچ مرغ ساده و خوشمزه با پیاز و خیارشور

طرز تهیه کلاب ساندویچ

 

یکی از روش های تهیه یک غذای آسان و سریع و فینگرفودی می باشد که امروزه خیلی ترند شده و بیشتر در ایام مهمانی و تولدها تهیه می شود ولی می تواند گزینه خوبی برای وعده شام یا نهار ساده باشد و بسیار سالم و خوشمزه است زیرا قرار است از نان تست و مرغ برای تهیه این ساندویچ استفاده شود البته این ساندویچ به صورت پنیری یا با ژامبون نیز قابل تهیه می باشد. اگر بچه بد غذا دارید این ساندویچ ها را می توانید تهیه کنید و مطمئن باشید با شکل و ظاهر جذابی که دارند همه را شیفته خودشان می کنند. امروز در پارسی دی کلاب ساندویچ مرغ با پیاز و خیارشور را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

سینه مرغ۱ عدد
پیاز۱ عدد
خیارشور۳ عدد
جعفری۵ ق غذا خوری
هویج۳ عدد
نان تست۱ بسته
سس مایونزبه مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، برگ بوبه مقدار لازم

طرز تهیه کلاب ساندویچ با مرغ و پیاز و خیارشور

مرحله اول: آماده سازی و پخت مرغ

ابتدا سینه مرغ را به همراه نمک و فلفل سیاه و برگ بو و پیاز ۴ قاچ شده داخل قابلمه ریخته و روی آن آب بریزید و بگذارید به مدت ۱ الی ۱.۵ ساعت پخته و نرم شود سپس سینه مرغ را از آب مرغ جدا کنید و ریش ریش کنید سپس آب مرغ را نیز صاف کنید و برای بعدها برای تهیه سوپ یا استاک مرغ استفاده کنید.

مرحله دوم: آماده سازی سبزیجات

خیار شور را بعد از شستن نگینی ریز خرد کنید. جعفری را نیز پاک کرده و ساطوری ریز خرد کنید. هویج را آبپز کنید و بعد با ورقه کن آن ها را ورقه کنید.

مرحله سوم: مخلوط کردن مواد

حالا داخل یک کاسه سینه مرغ را به همراه خیارشور و جعفری و کمی سس مایونز و نمک و فلفل سیاه بریزید و خوب مخلوط کنید. نان تست تازه را از بسته خارج و روی هم قرار دهید و با یک چاقوی تیز دور تا دور قهوه ای نان ها را بگیرید می توانید این کار انجام ندهید.

مرحله چهارم: تهیه کلاب ساندویچ مرغ

روی یک نان تست کمی سس مایونز بزنید و مقداری از مواد مرغی بریزید و یک لایه نان تست دیگر روی مواد قرار دهید و کمی با سس رومال کنید و هویج های ورقه شده را قرار دهید و مجدد نان دیگر و مقداری از مواد مرغی را ریخته و بعد یک عدد خلال دندان یا چنگال مخصوص فینگرفود داخل نان ها بزنید تا فیکس شوند سپس می توانید از وسط به دو نیم تقسیم کنید و یا با برش خیار و گوجه گیلاسی تزئین کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه کلاب ساندویچ مرغ

  1. می توانید در بین لایه از کمی کاهو خرد شده و یا گوجه حلقه شده استفاده کنید.
  2. به دلخواه می توانید هویج را حذف کنید ولی به شدت پیشنهاد می شود.
  3. برای زیبایی کار می توانید دور تا دور ساندویچ ها را سس بزنید و در جعفری بغلطانید.
  4. تعداد لایه های کلاب ساندویج به سلیقه شما بستگی دارد.

همچنین ببینید  

از
5
دیدگاه