طرز تهیه فرنچ تست ساده فرانسوی خوشمزه برای صبحانه و عصرانه

طرز تهیه فرنچ تست

 

مطمئنا همه شما همراهان پارسی دی برای شروع یک روز عالی به دنبال صبحانه ساده اما دلچسب می باشید. صبحانه ای که سریع آماده شود و خوشمزه هم باشد. پارسی دی برای شما عزیزان طرز تهیه نان فرنچ تست ساده را در نظر گرفته است. نان فرنچ تست شاید اسمش جدید باشد اما نان تست است به همراه تخم مرغ، که با هم ترکیب شده و یک دلمزه ی خوشمزه را میتوانید برای صبحانه و حتی میان وعده آماده کنید. پخت نان تست فرنج بسیار راحت می باشد و شبیه به پنکیک نیز می باشد. پس با پارسی دی همراه باشید برای آموزش تهیه یک نان فرنچ تست ساده.

مواد لازم 

تخم مرغ۳ عدد
شیر۱ فنجان
شکر۱ فنجان
وانیل۱ ق چای خوری
نان تست۱ بسته
دارچین۱ بسته
عسلبرای تزیین
میوهبه مقدار لازم

طرز تهیه نان فرنچ تست

مرحله اول: تخم مرغ و شیر

برای آماده سازی این نان تست ابتدا تخم مرغ ها را در کاسه ای که کمی سرش باز تر است بشکنید و با مفتول دستی خوب هم بزنید و شیر را اضافه کنید هم بزنید تا خوب با هم مخلوط شوند.

مرحله دوم: چاشنی

شکر، وانیل و دارچین را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کرده و باز هم، هم بزنید.

مرحله سوم: نان تست

مایع تخم مرغی آماده شده را کنار دستتان قرار دهید و نان های تست را یکی یکی در مایع بیندازید و در بیاورید. همه نان تست را به همین ترتیب آماده کنید. تست های آغشته به مایع را بر روی توری بگذارید تا مایع اضافه آن گرفته شود.

مرحله چهارم: سرخ کردن

در یک ماهی تابه نچسب، با مقداری روغن کف تابه را چرب کنید و زمان دهید تا داغ شود. سپس نان تست ها را در تابه بگذارید تا سرخ شود. برگردانید تا هر دو طرف نان تست ها سرخ شود.

مرحله پنجم: پایان کار

بعد از سرخ شدن، نان فرنچ تست شما آماده است و می توانید در ظرف مورد نظر سرو کنید و به همراه عسل و میوه ی فصل تزئین کرده و نوش جان فرمائید.

فوت و فن های دستور پخت نان فرنچ تست

  1. نان تست را زیاد سرخ نکنید.
  2. سعی کنید در تابه زیاد روغن نریزید به این دلیل که روغن زیاد باشد نان تست مثل اسفنج عمل می کند و روغن را به خودش می گیرد.
  3. بجای نان تست از نان باگت هم میتوانید استفاده کنید.
  4. اگر نان فرنچ تست را برای عصرانه آماده می کنید می توانید به همراه آن بستنی و یا خامه نیز استفاده کنید.

همچنین ببینید

از
5
دیدگاه