طرز تهیه پاستا رستورانی با مرغ گریل شده لذیذ و خوش طعم گام به گام

طرز تهیه پاستا رستورانی

 

پاستا ها انواع و اقسام مختلفی دارند و شما می توانید این پاستای خوشمزه را به سبک رستورانی در خانه تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. پاستای رستورانی با مرغ گریل شده تهیه می شود و شما می توانید حتی از مرغ سوخاری شده نیز استفاده کنید و روی پاستا قرار دهید. این پاستا به قدری خوشمزه و ساده است که از ترکیب مرغ و اسفناج تهیه شده است و شما می توانید خیلی راحت تهیه و در کنار خانواده از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. امروز در پارسی دی طرز تهیه پاستا رستورانی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

پاستا پنه۱/۳ بسته
سینه مرغ۱/۲ عدد
روغن زیتونبه مقدار لازم
پیاز۱ عدد
فلفل دلمه۱/۲ عدد
سیر۲ حبه
اسفناج۲ دسته
شیر و خامه به صورت مخلوط۱ لیوان
آب پاستا۲ ملاقه
پنیر پارمزان۲ ق غذا خوری
نمک،فلفل سیاه،پودرپیاز،پاپریکا و آویشنبه مقدار لازم

طرز تهیه پاستا رستورانی

مرحله اول: مزه دار کردن مرغ

ابتدا باید سینه مرغ مزه دار کنید برای این کار، سینه مرغ از وسط به دو یا سه قسمت تقسیم کنید و با ادویه های گفته شده و روغن زیتون خوب آغشته کنید و مرغ ها را برای ۱ ساعت در یخچال قرار دهید تا مزع دار شود و در این زمان باید سس مخصوص پاستا و مرغ را سرخ کنید.

مرحله دوم: سرخ کردن مرغ

داخل یک تابه گریل یا ساده کمی روغن ریخته و بعد از ۱ ساعت که مرغ مزه دار شد باید آن را سرخ کنید تا طلایی شود و در همین حین نیز باید داخل قابلمه کمی آب ریخته و زمانی که جوش آمد کمی نمک و روغن ریخته و پاستا را اضافه کنید و طبق نوشته روی بسته بندی زمان دهید تا نرم شود.

مرحله سوم: تهیه سس پاستا

در ادامه پیاز پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و بعد فلفل دلمه ای را نیز نگینی ریز خرد کنید، پیاز را داخل تابه به همراه کمی روغن تفت دهید تا سبک و شیشه ای شود و بعد سیر و فلفل دلمه ای را اضافه کنید و ۱ دقیقه اضافه کنید و بعد اسفناج خرد شده را اضافه کنید و هم بزنید و بعد مخلوط شیر و خامه و کمی نمک و فلفل سیاه را افزوده و هم بزنید و در انتها آب پاستا را اضافه کنید.

مرحله چهارم: تهیه پاستای رستورانی

در ادمه باید پاستا را آبکش کنید و بدون این که روی آن آب سرد بگیرید و به سس اضافه کنید و هم بزنید تا سس تهیه شده به خورد پاستا برود و در انتها باید داخل دیس بکشید و پنیر پارمزان اضافه کنید و مرغ گریل شده را روی آن قرار دهید و سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه پاستای رستورانی

  1. اگر ادویه اورگانو یا ایتالیایی دارید به مواد اضافه کنید.
  2. مقدار اسفناج به ذائقه شما بستگی دارد و می توانید کم و زیاد کنید.
  3. شیر و خامه را از قبل باید در دمای محیط قرار دهید تا هم دما شوند و بعد به مواد اضافه کنید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه