طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده پفکی رستورانی و خوشمزه + عکس

طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده پفکی

 

سیب زمینی سرخ کرده پفکی یکی از روش های تهیه سیب زمینی می باشد که شما می توانید به راحتی با چند قلم مواد در خانه تهیه کنید. افزودن پنیر به این روش تهیه سیب زمینی دلخواه است ولی باعث طعم و مزه خوبی می شود. طعم این سیب زمینی بسیار ترد و خوشمزه است و مطمئن باشید بچه ها عاشق این مزه می شوند. شما می توانید این سیب زمینی سرخ کرده پفکی را به همراه سس های مختلف سرو کنید که پیشنهاد ما به شما سس سیر و تند و تارتار می باشد. همه مراحل به صورت تصویری برای شما آورده شده است که بتوانید به راحتی تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده پفکی رستورانی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده پفکی

سیب زمینی۳ عدد
نشاسته ذرت۱/۲ پیمانه
نمک۱ ق چای خوری
فلفل قرمز۱/۲ ق چای خوری
بیکینگ پودر۱/۲ ق چای خوری
جعفری۲ ق غذا خوری
پنیر پیتزابه دلخواه

طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده پفکی فست فودی

مرحله اول: آماده سازی سیب زمینی

ابتدا سیب زمینی را باید بشورید تا تمیز شود و بعد داخل قابلمه قرار دهید و با کمی آب و نمک بگذارید تا حسابی پخته شود، بعد از پخت آب سرد بگیرید و پوست سیب زمینی را بگیرید و صبر کنید تا خنک شود.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه بادی سیب زمینی خنک شده را رنده ریز کنید و یا به کمک پوره کن سیب زمینی پوره کنید. بعد نشاسته و ادویه ها و جعفری ساطوری شده و بیکینگ پودر و به دلخواه پنیر پیتزا را اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا یک خمیر یکدستی بدست بیاید.

مرحله دوم: باز کردن خمیر

در ادامه باید خمیر را بین دو نایلون و روی سطح آردپاشی شده باز کنید و سپس با کاتر یا کمک چاقو به صورت مستطیل برش بزنید. می توانید از قالب های طرح دار مختلف استفاده کنید و یا به صورت ساده برش بزنید. داخل یک شیرجوش روغن بریزید.

مرحله سوم: سرخ کردن سیب زمینی پفکی

در ادامه باید هر برش سیب زمینی را داخل روغن داغ قرار دهید و صبر کنید تا سرخ و پفکی شود و بعد به همین ترتیب همه سیب زمینی ها را سرخ کنید و داخل یک روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافه گرفته شود و بعد داخل دیس مورد نظر قرار دهید و به همراه سس مورد نظر سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت سیب زمینی سرخ کرده پفکی به سبک رستورانی

  1. می توانید مواد را بجای باز کردن باز کردن سیب زمینی خمیر را داخل قیف بریزید.
  2. روغن باید داغ باشد تا سیب زمینی حسابی طلایی و سرخ شوند.
  3. این سیب زمینی را باید صورت گرم سرو کنید.
  4. می توانید بجای پنیر رنده شده از پنیر پارمزان نیز استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
3
دیدگاه