طرز تهیه نان سیر با نان باگت سه سوته آسان و خوشمزه با فر و بدون فر

دستور پخت نان سیر با نان باگت

طرز تهیه نان سیر با نان باگت

 

نان سیر  با نان باگت یکی از نان های بسیار معروف و محبوب در سراسر دنیا می باشد که امروز قرار است رسپی سریع و ساده آن را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در خانه به راحتی با نان تست یک نان سیر فوق العاده تهیه کنید. شما می توانید نان سیر با نان باگت را در فر و یا سولاردم به سرعت تهیه و سرو کنید. تاریخچه تهیه نان سیر به سال ها قبل حدود ۵۰۰ سال پیش بر می گردد و می توان گفت نان سیر از بروستکا نشات می گیرد. این غذا نیز همانند پیتزا کاملا ایتالیایی بوده و در کنار پیتزا و یا دیگر غذا ها سرو می شود. ولی شما می توانید به تنهایی نیز برای یک شام خوشمزه و سبک این غذا فوری را تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه نان سیر با نان باگت را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه نان سیر با نان باگت

  • کره ذوب شده ۵۰ گرم
  • روغن زیتون ۲ ق غذا خوری
  • سیر رنده شده ۴ حبه
  • پیازچه و جعفری ۳ ق غذا خوری
  • سس مایونز ۱ ق غذا خوری
  • پنیر پیتزا به مقدار لازم
  • نان باگت ۳ عدد
  • نمک، فلفل سیاه، آویشن، پول بیبر، پودر سیر به مقدار لازم

طرز تهیه ان سیر با نان باگت سه سوته و خوشمزه در فر و سولاردمه

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا سیر را پوست بگیرید و رنده بزنید. پیازچه و جعفری را پاک کنید و ساطوری کنید، نیاز نیست سبزی خیلی ریز شود. کره را داخل تابه یا سولاردم قرار دهید تا ذوب شود.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه داخل یک کاسه کره ذوب شده را به همراه همه مواد تهیه شده و ادویه ها بریزید و هم بزنید تا یک سس فوق العاده بدست بیاید. این مایه اصلی نان سیر می باشد و شما می توانید با انواع نان ها به دلخواه در خانه تهیه کنید.

مرحله سوم: آماده سازی نان باگت

باگت ها را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و سر و ته نان را بزنید و حالا داخل نان را کمی گود کنید. از مایه تهیه شده در مرحله قبل داخل شکم نان باگت بریزید و روی آن را با پنیر پیتزا یا پنیر ورقه ی به دلخواه کارو کنید.

مرحله چهارم: پخت نان سیر با نان باگت در فر و سولاردم

در ادامه برای پخت در سولاردم باید نان ها را روی سه پایه بلند چیده و در سولاردن قرار دهید. گریل شماره ۱ را انتخاب کنید و ۸ دقیقه زمان دهید تا پنیر ذوب و نان برشته شود. برای پخت در توستر فر نیز نان ها را داخل سینی مخصوص چیده و برای ۱۰ دقیقه با دمای ۱۸۰ گازی و ۱۷۵ برقی بگذارید تا نان ها طلایی شوند. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه نان سیر با نان باگت راحت و فوری

  1. در توستر باید دما را روی ۱۶۰ تنظیم کنید.
  2. بهتر است در فر های گازی ۲ دقیقه گریل را روشن کنید.
  3. در هیچکدام از روش ها نیازی به پیش گرمایش نیست و بهتر است با توجه به دماهای دستگاه بعد از چند دقیقه چک کنید تا نان زیاد خشک نشود.

همچنین ببینید

از
2
دیدگاه