طرز تهیه چیز کیک ردولوت یخچالی بدون فر، بسیار خوشمزه و حرفه ای ویژه ولنتاین

طرز تهیه چیز کیک ردولوت

 

چیز کیک ردولوت از چیز کیک های بسیار خوشمزه است که می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید. این چیز کیک به دو صورت تهیه می شود شما می توانید از کیک ردولوت را جدا کنید و مواد پنیری را بین مواد قرار دهید و یا از روش بدون فر با بیسکویت استفاده کنید. شما می توانید از بیسکویت مختلف مانند پتی پور یا اورئو استفاده کنید. به دلخواه می توانید برای لایه رویه چیز کیک از ژله قرمز استفاده کنید یا مانند رسپی زیر از یک لایه کرم پنیری استفاده کنید که طعم و مزه این چیز کیک را دو برابر می کند. این چیز کیک را می توانید برای مناسبت های مختلف به خصوص ولنتاین تهیه کنید و برای کسی که دوستش دارید هدیه دهید. برای داشتن چیز کیک باید از قالب کمربندی استفاده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه چیز کیک ردولوت را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

بیسکویت اورئو۳۰۰ گرم
پنیر خامه ای۵۰۰ گرم
کره۶۰ گرم
خامه صبحانه۴۰۰ گرم
پودر قند۱۱۰ گرم
پودر کاکائو۱ ق غذا خوری
وانیل۱ ق چای خوری
رنگ قرمز ژله ایبه مقدار لازم

مواد لازم برای رویه کیک

کره۶۰ گرم
پنیر خامه ای۱۱۰ گرم
وانیل۱ ق چای خوری
پودر قند۲۵۰ گرم

طرز تهیه چیز کیک ردولوت یخچالی ساده و حرفه ای برای ولنتاین

مرحله اول: کراست بیسکویتی

در ابتدا باید بیسکویت اورئو را پودر کنید. برای این کار می توانید بیسکویت ها را داخل یک نایلون ریخته و با گوشت کوب دستی بکوبید تا پودر شود. یا می توانید داخل غذاساز ریخته و پودر کنید. حالا بیسکویت ها را به همراه کره ذوب شده داخل کاسه ریخته و هم بزنید تا مخلوط شود. کف قالب کمربندی مواد را ریخته و با پشت لیوان خوب فشرده و صاف کنید و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید تا مسنجم شود.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه خامه صبحانه را داخل کاسه ریخته و با دور تند همزن برنید تا پف کند و کمی حجیم شود. در ظرف دیگر پنیر خامه ای را به همراه ۱۱۰ گرم پودر قند و پودر کاکائو خوب با همزن برقی بزنید تا یکدست و خوب مخلوط شود. در ادامه وانیل و رنگ خوراکی را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا به رنگ دلخواه قرمز برسد.

مرحله سوم: تهیه لایه پنیری

در ادامه باید خامه زده شده را روی مواد بریزید و با لیسک مواد را در یک جهت فولد کنید. حالا لایه پنیری ما آماده شده است. قالب کمربندی را از یخچال خارج کنید و لایه پنیری روی بیسکویت ریخته و خوب روی قالب را صاف کنید و به مدت ۶ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا خودش را کاملا بگیرید.

مرحله چهارم: تهیه رویه چیز کیک

برای رویه چیز کیک باید کره به دمای محیط رسیده را به همراه پنیر خامه ا و وانیل در ظرف بریزید و با همزن برقی بزنید تا یکدست شود. سپس به آن پودر قند را اضافه کنید و با همزن هم بزنید. حالا رویه را ریو چیز کیک ریخته و مقداری را برای ماسوره زدن نگه دارید و با بیسکویت خرد شده تزئین کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه چیز کیک ردولوت مخملی ویژه ولنتاین

  1. می توانید بجای خامه صبحانه از خامه قنادی استفاده کنید ولی باید مقدار پودر قند را کم کنید.
  2. می توانید برای رویه بجای کرم پنیری از ژله یا خامه قنادی استفاده کنید.
  3. اگر قابل کمربندی نداشتید در لیوان تک نفره تهیه کنید.

همچنین ببینید

از
1
دیدگاه