طرز تهیه چیز کیک فوری و سریع و خوشمزه در 1 ساعت بدون ژلاتین و قالب

دستور تهیه چیز کیک فوری

چیز کیک فوری

 

چیز کیک فوری یکی از انواع چیز کیک ها می باشد که بسیار خوشمزه و ساده است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن این چیز کیک راحتی در خانه تهیه کنید. این چیز کیک با ساقه طلایی یا بیسکویت پتی بور می توانید به راحتی تهیه کنید. برای تهیه این چیز کیک نیازی به ژلاتین ندارید و با ۱/۲ بسته ژله می توانید چیز کیک را تهیه کنید و همچنین می توانید از هر نوع پنیری که دوست دارید استفاده کنید ولی بهتر است پنیر خامه ای و کم نمک باشد. اگر قالب مافین ندارید کپسول ها را داخل یک کاسه قرار دهید تا فرم بگیرد. امروز در پارسی دی طرز تهیه چیز کیک فوری را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه چیز کیک فوری

  • ساقه طلایی ۱/۲ بسته
  • کره ۲۵ گرم
  • پنیر خامه ای ساده ۱/۲ بسته
  • خامه صبحانه ۵ ق غذا خوری
  • ژله ۱/۲ بسته

طرز تهیه چیز کیک فوری  خوشمزه و ساده بدون فر و قالب

مرحله اول : تهیه کراست چیز کیک

برای تهیه کراست بیسکویت باید ساقه طلایی را داخل یک کاسه ریخته و با گوشتکوب دستی بکوبید تا له و پودری شود و یا داخل میکسر یا آسیاب بریزید و پودر کنید و بعد کره ذوب شده را اضافه کنید و هم بزنید. قالب مورد نظر که می توانید از لیوان های یکبار مصرف یا کاسه استفاده کنید را آماده کنید و مواد بیسکویت را داخل آن بریزید و با ته لیوان فشرده کنید.

مرحله دوم : تهیه لایه پنیری

برای تهیه مواد پنیری باید پنیر خامه ای را به همراه خامه صبحانه را باهم مخلوط کنید و هم بزنید ژله دلخواه خود را داخل با ۱ لیوان آب جوش مخلوط کنید و هم بزنید و بن ماری کنید و حالا باید کم کم ژله را به مخلوط خامه و پنیر اضافه کنید و با همزن دستی هم بزنید تا مواد مخلوط شود.

مرحله سوم: تهیه چیز کیک فوری

در ادامه قابل مورد نظر را از یخچال خارج کنید و لایه پنیری با ژله را داخل آن بریزید و برای ۲ ساعت در یخچال قرار دهید و بعد سرو کنید و برای سرو از خامه یا میوه مورد نظر می توانید استفاده کنید و تزیین کنید و اگر از کپسول کاغذی استفاده کردید پاره کنید و داخل سینی قرار دهید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه چیز کیک فوری و خوشمزه کم هزینه و راحت

  1. اگه ظرف تک نفره ندارید می توانید داخل از هر ظرف دیگه ایی مثل پیرکس استفاده کنید فقط کافیه ته آن پلاستیک قرا ردهید و  کمی با روغن مایع چرب کنید در نهایت با پلاستیک از ظرف خارج کنید و هر اندازه ایی که خواستین برش بزنید.
  2. ژله باید کاملا سرد شده باشد و به خامه اضافه کنید وگرنه بریده می شود.
  3. برای لایه اول بیسکویتی باید ۱۵ دقیقه زمان دهید تا خودش را بگیرد و بعد لایه پنیری را اضافه کنید.
  4. می توانید مواد را دو برابر کنید.

همچنین ببینید

از
2
دیدگاه