طرز تهیه اسنک تخم مرغ و پنیر ساده و خوشمزه + مراحل تصویری

طرز تهیه اسنک تخم مرغ و پنیر

 

یکی از اسنک های بسیار جذاب و خوشمزه می باشد که کمی با دیگر اسنک ها متفاوت است زیرا قرار از نان تست بیات شده در این غذا استفاده شود. این اسنک جذاب را می توانید برای نهار یا شام و یا حتی یک صبحانه مفصل تهیه کنید و در کنار خانواد لذت ببرید. اسنک تخم مرغ و پنیر از مخلوط سبزیجات و به همراه پنیر تهیه می شود که شما می توانید به دلخواه از پنیر دلخواه خود در این غذا استفاده کنید. اسنک ها همیشه جزء دسته غذاهای فوری هستند که در کمترین زمان ممکن تهیه می شود. می توانید این اسنک را به همراه دورچین دلخواه و سس سرو کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه اسنک تخم مرغ و پنیر + مراحل تصویری به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

تخم مرغ۲ عدد
آرد گندم۲ ق غذا خوری
ماست خامه ای۳ ق غذا خوری
پیازچه و جعفرییک مشت
پنیر رنده شده۱/۴ پیمانه
باگت بیات شده۲ عدد
نمک، فلفل سیاه، پاپریکابه مقدار لازم
روغن مایع سرخ کردنیبه مقدار لازم

طرز تهیه اسنک تخم مرغ و پنیر

مرحله اول: آماده سازی مواد

ابتدا پیاز و جعفری را پاک کنید و چندین بار بشورید و ساطوری ریز خرد کنید. نان باگت ساده را که بهتر است بیات شده باشد و روغن کمتری به خود بگیرد را به صورت اوریب برش بزنید و کنار بگذارید. به دلخواه می توانید کمی فلفل سیاه تازه را خود در منزل آسیاب کنید تا عطر بیشتری داشته باشد.

مرحله دوم: مخلوط کرد مواد

در ادامه داخل یک کاسه گود تخم مرغ ها را به همراه همه مواد بریزید و با همزن دستی مواد را هم بزنید تا تخم مرغ ها از لختگی خارج شوند و یک مخلوط یکدست و صاف بدست بیاید. حالا باید نان های تست را که از قبل برش زدید داخل مخلوط قرار دهید.

مرحله سوم: سرخ کردن اسنک تخم مرغ و پنیر

حالا نان تست ها را داخل مخلوط حسابی بغلطانید تا همه حای نان ها آغشته به مواد تهیه شده شود. آن را زیر و رو کنید. داخل یک شیر جوش روغن ریخته تا داغ شود. سپس تست ها یا همان اسنک ها را با کمک کفگیر داخل روغن داغ قرار دهید تا سرخ شوند.

مرحله چهارم: سرو اسنک تخم مرغ

در ادامه اسنک را زیر و رو کنید تا کاملا طلایی شود. سپس در انتها روی دستمال روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافی آن کشیده شود و با سس دلخواه و گوجه سرو کنید و داغ میل کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت اسنک تخم مرغ و پنیر

  1. می توانید از سبزیجات خشک معطر نیز برای تهیه این غذا استفاده کنید.
  2. برای اینکه نان ها بیات شوند کافی چند روز در دمای محیط قرار دهید.
  3. می توانید مواد را داخل سس مخصوص زده و در فر از قبل گرم شده بگذارید تا پخته شود.
  4. می توانید از پنیر موزارلا یا چدار نیز استفاده کنید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه