طرز تهیه اسنک با نان باگت بسیار راحت و فوری در ساندویچ ساز و تابه

دستور پخت اسنک با نان باگت

طرز تهیه اسنک با نان باگت

 

اسنک با نان باگت یکی از روش های بسیار راحت و فوری برای تهیه اسنک در خانه می باشد برای زمان های که نان تست در دسترس ندارید و یا می خواهید این اسنک را بدون تست تهیه کنید. شما می توانید با نان باگت یک اسنک فوق العاده تهیه کنید. شما می توانید مواد میانی را به دلخواه تغییر دهید، می توانید از گوشت چرخ کرده یا مرغ یا کالباس و سوسیس استفاده کنید و به راحتی داخل ساندویچ ساز یا تابه این اسنک را تهیه کنید. اسنک ها یکی از غذا های فوری و حاضری هستند که طعم آن را بچه ها بشدت دوست دارند. شما می توانید از پنیر ورقه ی یا پنیر رنده شده برای تهیه این اسنک استفاده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه اسنک با نان باگت را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه اسنک با نان باگت

  • گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
  • قارچ ۱۰ عدد
  • رب ۱ ق غذا خوری
  • سس کچاب ۳ ق غذا خوری
  • روغن مایع ۱ ق غذا خوری
  • پیاز ۱ عدد
  • فلفل دلمه ۱ عدد
  • پنیر دلخواه به مقدار لازم
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پودر سیر، پاپریکا به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک با نان باگت به دو روش ساده در خانه

مرحله اول: تفت دادن گوشت

ابتدا پیاز را پوست بگیرید و یا می توانید از پیاز سرخ شده استفاده کنید. پیاز را نگینی ریز خرد کنید و به همراه کمی زردچوبه تفت دهید تا سبک شود و بعد گوشت را اضافه کنید و تفت دهید تا گوشت خوب سرخ شود. در ادامه ادویه ها را به گوشت اضافه کنید و تفت دهید.

مرحله دوم: تهیه مواد میانی

مواد را تفت دهید تا عطر ادویه ها بلند شوند. قارچ ها را اسلایس کنید و به همراه فلفل دلمه به مواد فوق اضافه کنید و تفت دهید تا آب اضافی قارچ کشیده شود. رب را اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود و خوشرنگ شود، حالا نوبت اضافه کردن کمی آب جوش است تا رب رنگ باز کند و گوشت خوب پخته شود. حرارت را بالا ببرید تا آب اضافی کشیده شود.

مرحله سوم: افزودن مواد به نان باگت

نان های باگت را از وسط به چند برش مساوی تقسیم کنید و کمی از خمیر داخل نان را خارج کنید و حالا داخل نان را با سس کچاب کاور کنید و مقداری از مواد گوشتی بریزید و به دلخواه پنیر رنده شده یا پنیر ورقه ی قرار دهید.

مرحله چهارم: پخت اسنک با نان باگت در ساندویچ ساز و تابه

در ادامه ساندویچ ساز را به برقی بزنید و صفحه آن را کمی چرب کنید و برش های نان باگت را داخل ساندویچ ساز قرار دهید و درب آن را بسته و برای ۵ دقیقه زمان دهید تا طلایی شود. برای پخت در تابه نیز نان ها را داخل تابه قرار دهید و روی آن یک جسم سنگین قرار دهید تا خوب فشرده و پنیر ذوب شود. سپس به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه اسنک با نان باگت سریع و خوشمزه با گوشت

  1. می توانید از کالباس و انواع سبزیجات دلخواه استفاده کنید.
  2. می توانید از تابه گریل برای پخت در تابه استفاده کنید.
  3. بهتر است صفحات ساندویچ ساز را گرم کنید تا نان ها به آن نچسبند.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه