طرز تهیه سالاد فتوچینی آشیانه ای ساده و دلچسب با سبزیجات و سس مخصوص

طرز تهیه سالاد فتوچینی

 

یکی از سالاد های خوشمزه و جذاب با طعم متفاوت می باشد که بسیار ساده و در زمان کوتاه تهیه می شود. سالاد فتوچینی را می توانید در کنار انواع غذا ها سرو کنید و یک پیشنهاد فوق العاده است برای زمانی است که مهمانی دارید و سالاد فتوچینی یک پیش غذای شیک و عالی به حساب می آید. افرادی که از سالاد الویه یا سالاد ماکارونی لذت می برند حتما به سالاد فتوچینی خیلی علاقه مند می شوند. شما به دلخواه می توانید مواد سالاد را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید و می توانید سبزیجات دلخواه خود را اضافه کنید. امروز قصد داریم طرز تهیه سالاد فتوچینی را در پارسی دی به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید

مواد لازم 

فتوچینی۱/۲ بسته
سیب زمینی۲ عدد
هویج۲ عدد
نخود فرنگی۱/۲ پیمانه
خیار شور ۱ پیمانه
ذرت مکزیکی ۱ پیمانه
روغن زیتونبه میزان لازم
فلفل دلمهبه میزان لازم

مواد لازم برای تهیه سس سالاد

آبلیموترش تازه۱ عدد
سس مایونز۲ ق غذا خوری
ماست۲ ق غذا خوری
فلفل سیاه و نمکبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد فتوچینی با سبزیجات

مرحله اول: آماده سازی مواد

ابتدا هویج و سیب زمینی ها را بشورید و روی تخته برش به صورت نگینی خرد کنید. سپس در قابلمه ای مقداری آب بریزید. هویج و سیب زمینی ها را ببپزید ولی دقت کنید سیب زمینی ها له نشود. در این حین خیار شور ها را بشورید و آن ها را به صورت نگینی یا سکه ای خرد کنید. سپس نخود و ذرت را بپزید. بعد از پخته شدن مواد، در قابلمه مناسب آب بریزید و روی شعله زیاد بگذارید تا آب به جوش بیاید. سپس فتوچینی ها را داخل آب جوش بریزید تا نرم شود و بعد از نرم شدن فتوچینی ها را آبکش کنید و آب سرد روی آن ها بگیرید و در کاسه مناسب بریزید و اجازه دهید سرد شود.

مرحله دوم: درست کردن سس سالاد فتوچینی

در کاسه ای سس مایونز را همراه با روغن زیتون و ماست بریزید و با هم دستی خوب هم بزنید تا خوب مخلوط شود. سپس ادویه ها که شامل نمک . فلفل سیاه است را به مواد اضافه کنید و آبلیموترش تازه را بگیرید و داخل مواد بریزید و با هم زن دستی خوب مخلوط کنید تا مواد باهم ترکیب شود.

مرحله سوم: آماده سازی سالاد فتوچینی

فتوچینی های از قبل کنار گذاشته شده را با مواد پخته شده که شامل نخود سبز، ذرت پخته شده و سیب زمینی ها و هویج نگینی خرد شده را به مواد اضافه کنید و همراه با سس که از قبل آماده کردید باهم مخلوط کنید تا همه مواد به سس آغشته شوند و طعم سس به همه مواد برود. سپس می توانید از سبزی های معطر خشک شده داخل پاستا استفاده کنید. و روی آن را با جعفری تازه تزئین کنید. نوش جان.

فوت و فن های دستور تهیه سالاد فتوچینی

  1. می توانید از شوید تازه خرد شده در سالاد استفاده کنید.
  2. می توانید از سوسیس پخته یا کالباس خرد شده داخل سالاد استفاده کنید.
  3. سیب زمینی نباید خیلی پخته شود به دلیل اینکه داخل سالاد له می شود.
  4. برای خوشمزه شدن سالاد می توانید در ظرف درب بسته به مدت چند ساعت نگه دارید تا خوشمزه تر شود.

همچنین ببینید

طرز تهیه سالاد فتوچینی آشیانه ای ساده و دلچسب با سبزیجات و سس مخصوص
3 (60%) 2 votes