طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی خوشمزه و سریع با طعم جدید مرحله به مرحله

طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی

 

ساندویچ ها در طعم و مزه های مختلفی تهیه می شوند و شما می توانید این ساندویچ مرغ مکزیکی را می توانید خیلی سریع و آسان تهیه کنید. ساندویچ مرغ مکزیکی با سبزیجات مختلفی تهیه می شود و شما می توانید مرغ را به صورت ریش شده آبپز یا خرد شده تهیه کنید. ساندویچ مرغ مکزیکی خیلی راحت تهیه می شود و برای شام و نهار گزینه بسیار خوبی می باشد و شما می توانید از سبزیجات مختلف برای تهیه این ساندویچ استفاده کنید و یک غذای درجه یک بین المللی تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

سینه مرغ۱ عدد
قارچ۳۰۰ گرم
سبزیجات آبپز(ذرت و هویج)۱ لیوان سر خالی
فلفل دلمه۱/۲ عدد
کره۵۰ گرم
سس مایونز۳ ق غذا خوری
آب لیمو تازه۱ عدد یا ۲ ق غذا خوری
پودر سیر،آویشن،نمک،فلفل سیاهبه مقدار لازم
چیپس خلال یا سیب زمینی سرخ کردهبه مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی

مرحله اول: تفت دادن مواد

ابتدا باید سینه مرغ را از وسط برش بزنید و اگر استخوان دارد بگیرید و به صورت نواری ریز با چاقو برش بزنید. کره را داخل تابه بریزید و صبر کنید تا ذوب شود و بعد مرغ های فیله شده را اضافه کنید و به همراه آن ادویه ها را نیز افزوده و درب تابه را قرار دهید و برای ۱۰ دقیقه زمان دهید تا مرغ ها پخته و نرم شوند.

مرحله دوم: تهیه سس

در این فاصله که مرغ در حال پخت است سس را تهیه کنید. برای این کار سس مایونز را داخل کاسه بریزید و آبلیمو تازه را آب گیری کنید و به همراه آویشن مخلوط کنید و تا سس یکدست شود و بعد سس را کنار قرار دهید.

مرحله سوم: تفت دادن قارچ

مرغ های تفت خورده را از تابه خارج کنید و قارچ های اسلایس شده را اضافه کنید و داخل تابه تفت دهید تا آب اضافه قارچ کشیده شود و بعد هویج و ذرت بخارپز شده(هویج را پوست بگیرید و به همراه ذرت داخل یک سبد قرار دهید و سبد را روی قابلمه قرار دهید و داخل قابلمه کمی آب بریزید و درب قابلمه را بسته و زمان دهید تا هوی ج و ذرت نرم شود) را اضافه کنید تفت دهید و بعد فلفل دلمه خرد شده و مرغ را نیز اضافه کنید مواد را تفت دهید.

مرحله چهارم: تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی

در ادامه باید سس تهیه شده را به مواد اضافه کنید و درب تابه را قرار دهید و برای ۱۰ دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید تا سس به خورد مواد برود. سیب زمینی را نیز از قبل سرخ کنید و یا می توانید از چیپس خلالی استفاده کنید و مواد را داخل نان باگت قرار دهید و سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت ساندویچ مرغ مکزیکی

  1. می توانیداز مرغ ریش ریش شده استفاده کنید.
  2. اگر دوست دارید ساندویچ مرغ مکزیکی شما رژیمی باشد می توانید سس را حذف کنید و با سس رژیمی سرو کنید.
  3. بهتر است قارچ ها را بشورید و خشک کتید تا کمتر آب بی اندازد.

همچنین ببینید 

طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی خوشمزه و سریع با طعم جدید مرحله به مرحله
4.8 (95%) 4 votes