طرز تهیه سالاد نودل آسیایی با تن ماهی خوش طعم و فوری با سس مخصوص

سالاد نودل با تن ماهی

 

یک غذای فوق العاده خوشمزه و لذیذ است که به سرعت آماده می شود و می توانید به راحتی تهیه کنید. نودل با تن ماهی گزینه خوبی برای یک شام سبک و خوشمزه است که سریع آماده می شود. نودل رشته های خشک است که با جوشیدن نرم می شود و با انواع و اقسام سبزیجات سرو می شود. نودل در واقع یک غذایی اصیل آسیایی می باشد که از خمیر عمل آوری نشده تهیه می شود. نودل در دهه ۶۰ میلادی در بازار های کره رواج پیدا کرد. اما نودل ها انواع و اقسام مختلفی دارد. برای سس این سالاد می توانید از انواع سس های دلخواه استفاده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه سالاد نودل با تن ماهی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

نودل۲ بسته
تن ماهی۱ قوطی
فلفل دلمه۱ عدد
زیتون سبز یا سیاه۱۵ عدد
پیازچه۴ ساقه
هویج۱ عدد

مواد لازم برای تهیه سس سالاد

سویا سس۳ ق غذا خوری
عسل۱ ق غذا خوری سر خالی
روغن زیتون۴ ق غذا خوری
آبلیموترش۱ ق غذا خوری
نمک، فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد اسفناج مجلسی و خوشمزه با دانه های انار و گردو

طرز تهیه سالاد نودل با تن ماهی با سویا سس

مرحله اول: آماده سازی تن ماهی

ابتدا قبل از شروع کار تن ماهی را داخل قابلمه انداخته و به ان آبجوش اضافه کنید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه جوش بخورد. این کار باعث می شود باکتری کشنده آن از بین برود ولی این باکتری باعث مرگ یا بیماری نمی شود ولی وجود آن در بدن بسیار خطرناک بوده و بهتر است حتما جوشانده شود.

مرحله دوم: آماده سازی سبزیجات

تن ماهی را باز کنید و روغن اضافی را دور بریزید. هویج را نیم پز کنید و بعد از آبپز کردن به شکل دلخواه رنده ای یا نگینی خرد کنید. زیتون را نیز اسلایس کنید. فلفل دلمه را خرد کنید. پیازچه را شسته و خرد کنید.

مرحله سوم: تهیه سس مخصوص سالاد نودل

داخل یک کاسه همه مواد سس را بریزید و ادویه ها را اضافه کنید و هم بزنید. عسل را حذف نکنید زیرا مزه ها را بالانس می کند. به دلخواه می توانید در این مرحله کمی کنجد نیز به مواد اضافه کنید.

مرحله چهارم: تهیه سالاد نودل با تن ماهی

داخل یک قابلمه آب ریخته تا به جوش بیاید. سپس نودل را به همراه ادویه داخل بسته و ۱ ق سوپ خوری روغن اضافه کنید و صبر کنید تا نودل ها نرم شوند. نودل را آبکش کنید و داخل کاسه بریزید و تمام سبزیجات را با تن ماهی اضافه کنید و هم بزنید. در انتها سس را روی سالاد ریخته و برای ۱ ساعت در یخچال قرار دهید تا مزه ها به خورد هم بروند. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه سالاد نودل با تن ماهی فوری

  1. می توانید به دلخواه از قارچ یا انواع سبزیجات در این سالاد استفاده کنید.
  2. سویا سس را باید از فروشگاه تهیه کنید و مزه اصلی این سالاد به این سس می باشد.
  3. سویا سس دارای نمک استف پس در ریختن نمک دقت کنید.
  4. بهتر است از آبلمیوترش تازه استفاده کنید.

همچنین ببینید

از
2
دیدگاه