طرز تهیه نودل گوشت چرخ کرده لذیذ و خوشمزه و مجلسی با پنیر پیتزا

دستور پخت نودل گوشت چرخ کرده

طرز تهیه نودل گوشت چرخ کرده

 

نودل گوشت چرخ کرده یکی از روش های تهیه نودل می باشد که بسیار مجلسی و لذیذ است زیرا از گوشت چرخ کرده برای تهیه آن استفاده شده است. نودل گوشت چرخ کرده بسیار خوشمزهع است و شما می توانید به دلخواه به آن سبزیجات اضافه کنید و در کمتر از ۱۵ دقیقه یک غذای خوشمزه داشته باشید. شما می توانید از هر طعم و مزه نودل استفاده کنید. می توانید این غذای خوشمزه را برای شام یا نهار تهیه کنید. نودل یکی از غذا های محبوب امروزه ما ایرانی ها می باشد. در واقع نودل یک غذای اصیل آسیایی می باشد که از برش خمیر عمل نیامده تهیه می شود و به شکل نوارهای بلند و نازک و خشک است که شبیه به اسپاگتی می باشد. نودل ها در طعم و مزه های مختلف وجود دارند. امروز در پارسی دی طرز تهیه نودل گوشت چرخ کرده را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه نودل گوشت چرخ کرده

  • نودل ۲ بسته
  • آبجوش ۲ پیمانه
  • پیاز ۱ عدد
  • گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
  • قارچ خرد شده ۱ پیمانه
  • فلفل دلمه ۱/۲ عدد
  • آبلیموترش ۱ ق چای خوری
  • رب ۱ ق غذا خوری
  • پنیر پیتزا به مقدار لازم
  • نمک، فلفل سیاه، پودر سیر، آویشن، پاپریکا به مقدار لازم

طرز تهیه نودل گوشت چرخ کرده با پنیر پیتزا و قارچ

مرحله اول: تفت دادن گوشت و پیاز

ابتدا باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل یک قابلمه گود به همراه کمی روغن و کره بریزید و پیاز را کمی تفت دهید تا سبک و طلایی شود. گوشت را اضافه کنید و کمی تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند و سرخ شود و بعد ادویه ها را اضافه کنید تا عطر ادویه ها بلند شود.

مرحله دوم: افزودن قارچ و فلفل دلمه

قارچ ها را خوب بشورید و به صورت نگینی یا اسلایس شده اضافه کنید و کمی تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود. می توانید به دلخواه پوست روی قارچ را بگیرید. فلفل دلمه خرد شده را به همراه کمی آبلیموترش اضافه کنید و هم بزنید تا سبزیجات نرم شود.

مرحله سوم: تهیه مواد میانی

در ادامه باید رب را به مواد اضافه کنید و کمی تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود و رب خوشرنگ شود. در این مرحله باید آبجوش را به مواد اضافه کنید و بگذارید تا به قل زدن بیفند. نودل ها را از بسته بندی خارج کنید و به دلخواه می توانید ادویه داخل نودل را نیز به مواد گوشتی اضافه کنید.

مرحله چهارم: تهیه نودل گوشت چرخ کرده

نودل را روی مواد بریزید و کمی صبر کنید تا آب اضافی آن کشیده شود و در انتها باید پنیر پیتزا را به مقدار دلخواه به مواد اضافه کنید و درب تابه را برای چند دقیقه قرار دهید تا پنیر ذوب شود و داخل بشقاب سرو بریزید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه نودل گوشت چرخ کرده و قارچ مرحله به مرحله

  1. می توانید به دلخواه از سبزیجان مختلف استفاده کنید.
  2. در انتها می توانید کمی کنجد به مواد اضافه کنید.
  3. اگر طعم و مزه سیر را دوست دارید می توانید سیر به مواد اضافه کنید.

همچنین ببینید  

از
2
دیدگاه