طرز تهیه نودل با پنیر پیتزا و سوسیس ساده و سریع با طعمی فوق العاده

دستور پخت نودل با پنیر پیتزا

طرز تهیه نودل با پنیر پیتزا

 

نودل با پنیر پیتزا یکی از غذاهای فوری و خوشمزه است که نیاز به مواد خاصی نیست و می توانید در کمتر از ۱۰ دقیقه یک غذای فوری و خوشمزه داشته باشید. نودل یک غذای ساده می باشد که امروز بین ما بسیار محبوب شده است و در طعم های مختلف در بازار وجود دارد. شما می توانید از هر طعمی که دوست دارید برای تهیه این غذا استفاده کنید. نودل با طعم پنیر پیتزا و قارچ فوق العاده لذیذ می باشد. نودل در واقع نوعی غذایی است که از برش خمیر ور نیامده بدست آمده است. نودل در آب پخته می شود و در عرض ۵ دقیقه آماده می شود. شما می توانید مواد میانی را به دلخواه خود تغییر دهید. امروز در پارسی دی طرز تهیه نودل با پنیر پیتزا و سوسیس  را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه نودل با پنیر پیتزا و سوسیس

  • نودل ۲ بسته
  • سوسیس ۲۵۰ گرم
  • پیاز ۱ عدد
  • قارچ ۱۰ عدد
  • پنیر پیتزا ۱۰۰ گرم
  • سس تند ۱ ق چای خوری
  • فلفل سبز ۱ عدد
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه نودل با پنیر پیتزا و قارچ

مرحله اول: آماده سازی مواد

ابتدا پیاز را پوست بگیرید و به شکل نگینی را خرد کنید. داخل تابه کمی روغن ریخته و پیاز را با کمی زردچوبه تفت دهید تا سبک و طلایی شود. در ادامه قارچ ها را خوب بشورید و اسلایس کنید و به همراه پیاز کمی تفت دهید تا آب اضافی قارچ کشیده شود. برای اینکه قارچ سیاه نشود می توانید کمی آبلیموترش رو قارچ ها بریزید.

مرحله دوم: افزودن سوسیس

در ادامه سوسیس ها را پوست بگیرید و به شکل حلقه ای خرد کنید و با همراه مواد فوق تفت دهید تا سوسیس سرخ شود. سپس فلفل سبز و کمی فلفل سیاه و نمک اضافه کنید و مواد را تفت دهید و در انتها سس تند را اضافه کنید و تایه را از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم: پخت نودل

داخل یک قابلمه مقداری آب بریزید تا به جوش بیاید. بسته های نودل را بدون خرد کردن داخل قابلمه آب جوش بریزید و ادویه داخل بسته را داخل نودل بریزید و برای ۵ دقیقه صبر کنید تا نودل ها نرم شود. سپس آن را آبکش کنید.

مرحله چهارم: تهیه نودل پنیر با قارچ و سوسیس

نودل را به تابه سوسیس اضافه کنید و روی حرارت کم قرار دهید تا همه مواد به خوبی مخلوط و یکدست شود. سپس پنیر پیتزا رنده شده را اضافه کنید و هم بزنید تا پنیر ذوب شود. سپس نودل را داخل بشقاب سرو کشیده و به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه نودل با پنیر پیتزا ساده و سریع

  1. می توانید مواد میانی را به دلخواه تغییر دهید.
  2. اگر طعم و مزه سیر را دوست دارید می توانید از ۲ حبه سیر نیز استفاده کنید.
  3. از هر طعم و مزه نودل می توانید استفاده کنید.
  4. می توانید موقع تفت دادن از سس هزار جزیره نیز استفاده کنید.

همچنین ببینید

از
5
دیدگاه