طرز تهیه نودل کره ای ساده و تند با سوسیس و قارچ بدون سویا سس در خانه

دستور پخت نودل کره ای

طرز تهیه نودل کره ای

 

نودل کره ای یکی از روش های تهیه نودل می باشد که می توانید به سادگی در خانه تهیه کنید. نودل کره ای همان طور که مشخص است برای کشور کره است و شما می توانید آن را در خانه تهیه کنید. نودل کره ای با مواد میانی مختلفی تهیه می شود و شما می توانید به دلخواه از سویا سس یا بدون سویا سس استفاده کنید. نودل یکی از غذا های بسیار معروف و محبوب می باشد که امروز بین ایرانی ها بسیار محبوب شده است. این غذا به سرعت آماده می شود و اگر زمان کافی برای تهیه غذا ندارید می توانید نودل کره ای را به راحتی تهیه کنید. نودل در واقع نوعی خمیر برش ور نیامده و برش نشده است که با طعم های مختلفی تهیه می شود. نودل ها را می توانید برای شام یا نهار و یا یک وعده سبک غذایی بعد از باشگاه میل کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه نودل کره ای را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه نودل کره ای بدون سویا سس

  • نودل ۳ بسته
  • قارچ ۱۰ عدد
  • فلفل دلمه ۱ عدد
  • پیاز ۱ عدد
  • رب ۱ ق غذا خوری
  • سس فلفلی تند ۱ ق غذا خوری
  • سوسیس ۲ عدد
  • پنیر پیتزا به دلخواه
  • نمک، فلفل سیاه، پودر سیر به مقدار لازم

طرز تهیه نودل کره ای خوشمزه و تند

مرحله اول: تفت دادن پیاز و سوسیس

طرز تهیه کوکو نودل فوری و ساده

مرحله اول: مرینت کردن مرغ

پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل یک تابه به همراه کمی روغن تفت دهید تا سبک شود. سوسیس ها را در اندازه دلخواه خرد کنید و به همراه ادویه ها به پیاز اضافه کنید و تفت دهید تا سوسیس ها از خامی خارج شود. فلفل دلمه را بشورید و مکعبی خرد کنید و به مواد اضافه کنید.

مرحله دوم: افزودن قارچ

در ادامه قارچ ها را خوب بشورید و اسلایس کنید و اگر دوست دارید می توانید با کمک چاقو تیز پوست روی قارچ را بگیرید. مواد را خوب تفت دهید تا آب اضافه قارچ کشیده شود. وقتی مواد به خوبی مخلوط شوند باید رب و سس فلفلی را اضافه کنید و هم بزنید. مواد میانی نودل آماده شده است.

مرحله سوم: پخت نودل

داخل یک قابلمه مقداری آب بریزید تا به جوش بیاید. سپس ادویه نودل را داخل آب جوش بریزید و بعد نودل را بدون خرد کردن داخل قابلمه قرار دهید و برای ۵ دقیقه صبر کنید تا نودل ها باز و نرم شوند.

مرحله چهارم: پخت نودل کره ای

وقتی نودل نرم شد باید آبکش کنید و روی آن نباید آب بگیرید. نودل را داخل تابه مواد میانی تهیه شده بریزید و برای چند دقیقه تقت دهید تا با مواد مخلوط شود. نودل کره ای تند و تیز ما حاضر شده است. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه نودل کره ای با سوسیس و قارچ

  1. می توانید در انتها کمی پنیر پیتزا یا رنده شده اضافه کنید.
  2. سس فلفلی را می توانید مطابق با ذائقه خود تنظیم کنید.
  3. افزودن سبزیجات مختلف در تهیه نودل ها دلخواه است.
  4. می توانید یکی از ادویه های نودل را به مواد میانی تهیه کنید.

همچنین ببینید 

طرز تهیه نودل کره ای ساده و تند با سوسیس و قارچ بدون سویا سس در خانه
3 (60%) 2 votes