طرز تهیه رئیس بادام زمینی، شیرینی آمریکایی ساده و خوشمزه

طرز تهیه رئیس بادام زمینی

 

یکی از تنقلات بسیار خوشمزه در آمریکا می باشد این فنجان ها از کره بادام زمینی با شکلات تهیه می شود و توسط شرکت هرشی به بازار عرضه شده است این شرکت سالانه ۲ میلیارد دلار فروش دارد که رئیس بادام زمینی در لیست شماره ۱ این شرکت قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۲۳ در یک زیرزمین در پنسیلوانیا تاسیس شد. ریز موسس این شرکت ابتدا در یک گاوداری مشغول به کار بود و در ابتدای کار خود فنجان های بادام زمینی را کشف کرد. وی در سال ۱۹۵۶ درگذشت و شرکت را به شش پسر خود واگذار کرد و سالها بعد شرکت ریز با هرشی ادغام شد. امروز در پارسی دی رئیس بادام زمینی را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم

کره بادام زمینی۱ پیمانه
کره۱۰۰ گرم
پودر قند۱ پیمانه
شکر قهوه ای۱/۴ پیمانه
چیپس شکلات۵۰۰ گرم

طرز تهیه رئیس بادام زمینی

مرحله اول: آماده سازی

برای تهیه رئیس بادام زمینی باید یک قالب مافین تهیه کنید و داخل قالب مافین کپسول های کاغذ قرار دهید و کنار بگذارید.

مرحله دوم: هم زدن کره و شکر

یک تابه با گنجایش مناسب را روی حرارت قرار دهید و کره را داخل تابه ریخته تا ذوب شود سپس شکر را اضافه کنید و هم بزنید در ادامه کره بادام زمینی را نیز اضافه کنید و همه مواد را به خوبی هم بزنید.

مرحله سوم: افرودن پودر قند

وقتی مواد به خوبی یکدست شد از روی حرارت بردارید و پودر قند را به آن اضافه کنید و به سرعت هم بزنید. شکلات چیپسی را به کمک بخار غیر مستقیم یا ماکروفر ذوب کنید تا روان شود سپس مقدار خیلی کمی را کف قالب بریزید.

مرحله چهارم: تهیه رئیس بادام زمینی

در ادامه از مخلوط کره بادام زمینی روی شکلات ریخته و روی آن مجدد شکلات بریزید به همین ترتیب تمام قالب ها را پر کنید سپس قالب مافین را برای ۱ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا شکلات خودش را بگیرد سپس از قالب خارج و به آرامی کاغذ را ازش جدا کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه رئیس بادام زمینی

  1. بجای شکلات چیپسی از تخته ای نیز می توانید استفاده کنید.
  2. به دلخواه روی رئیس بادام زمینی را می توانید مغزهای مختلف یا شکلات رنده شده بریزید.
  3. با این مقدار حدود ۱۴ عدد رئیس بادام زمینی خواهید داشت.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه